בורדו שוב אכזבה, חזרה מפיגור אך סיימה בתיקו 3:3 עם נים

בורדו
בורדו | AFP

צמד של ג'ימי בריאן (26, 56) ושער של קאלו (57) לא חיפו על הגנה חלשה, גווילאומה (31), בוביקון בשער ענק (41) ובוזוק (78) סחטו תיקו. מארסיי שנייה עם 0:4 אדיר על גנגאן החלשה, נאנט וריימס נפרדו בתיקו 0:0

קבוצות: ריימס נאנט
(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר בראשון שבהם אירחה נאנט את ריימס למשחק חלש שהסתיים ב-0:0.  מאוחר יותר מארסיי טיפסה למקום השלישי עם 0:4 קל על גנגאן.

נאנט – ריימס 0:0
באצטדיון לה-בוז'אר בנאנט, אף אחת מהקבוצות לא הציגה כדורגל טוב במיוחד, ורק בדקה ה-30 הגיעה ההזדמנות הראשונה כשמאט מיאזגה, הבלם האמריקאי של נאנט, נגח מקרוב החוצה. בדקה ה-79 מת'יה קפארו הצליח לכבוש, אך השער נפסל בטענת נבדל. ריימס לא ניצחה כבר שלושה משחקים ברציפות, אך עצרה את רצף ההפסדים שלה וחזרה למקום התשיעי. בשבוע הבא היא תארח את דיז'ון מהצמרת ולא בטוח שהיכולת הזו תספיק. נאנט, לעומת זאת, ניצחה רק משחק אחד בתחילת העונה והיא רק נקודה אחת מעל הקו האדום.

בורדו – נים 3:3
בורדו פתחה את העונה רע מבחינתה עם ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים הראשונים, וקיוותה להשיג עוד אחד בבית אבל תצוגת הגנה נוראית מנעה ממנה את הניצחון. ג'ימי בריאן העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-26, אבל באטיס גווילאומה השווה תוך חמש דקות. לפני ההפסקה אנטונין בוביקון בשער נפלא העלה את נים ליתרון חשוב (41). במחצית השניה בריאן השלים צמד עם שער שוויון (56) ותוך דקה סמואל קאלו החזיר את היתרון לבורדו. אלא שהיתרון נשמר עד הדקה ה-78, אז חור ענק בהגנה איפשר לאמוט בוזוק לעשות 3:3 ולחלק את הנקודות.

מארסיי – גנגאן 0:4
מארסיי, שחזרה לנצח בשבוע שעבר עם 2:3 על מונאקו, עלתה למקום השני בליגה בזכות הפרש שערים טוב יותר משל ליל וטולוז, שהושג רק בזכות הניצחון בארבעת השערים. פלוריאן תאובין הלוהט כבש את שערו הרביעי העונה בנגיחה נהדרת בדקה ה-57, אבל שער המשחק הגיע מרגליו של דימיטרי פאייט, שבדקה ה-73 הרים וולה אדיר מקצה הרחבה ישירות לחיבורים של שוער נבחרת שוודיה קארל יוהאן ג'ונסון, שמאזן הספיגה שלו עומד כבר על 14 שערים מתחילת העונה.

תאובין עוד השלים צמד (80) עם שער ענק משלו, כשהוא עוקף את ניימאר, אמבפה וניקולס פפה ועלולה למקום הראשון בטבלת מלך השערים, ושלוש דקות לאחר מכן גם קונסטנטין מיטרוגלו הצטרף לחגיגה כשניצל את החלומות של הגנת גנגאן המסכנה. בשבוע הבא ייפגשו שתי נועלות הטבלה בצרפת, גנגאן ובורדו, וזו הזדמנות עבור הקבוצה מעיר היין לנצח על חשבון הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה נקודות העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי