ליל עלתה למקום השני, הפסד נוסף לניס ולפטריק ויירה

שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים | AFP

קבוצתו של כריסטוף גלטייה גברה 1:2 את קון והיא רשמה את ניצחונה הרביעי העונה. מאמן ניו יורק סיטי בעונה שעברה הפסיד 1:0 למונפלייה וקבוצתו ירדה אל המקום ה-14. סנט אטיין ניצחה 1:2 את קון

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)
יום המשחקים השני של המחזור השישי בליגה הצרפתית הגיע אל סיומו כשהמנצחת הגדולה היא ליל שעלתה באופן זמני אל המקום השני בטבלה אחרי הניצחון 1:2 על נאנט. סנט אטיין גברה 1:2 על קון ופטריק ויירה וניס הפסידו 1:0 למונפלייה.


מונפלייה – ניס 0:1
מונפלייה רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד אחרי שניצחה 0:1 את ניס משערו של ריקרדו לאבור בדקה ה-36 ועלתה באופן זמני למקום השלישי בטבלה. ניס בהדרכתו של פטריק ויירה ממשיכה להפסיד והיא ירדה אל המקום ה-14 בטבלה כשצברה שבע נקודות בלבד.


#MHSCOGCN |1-0| 90+4' QUE C'EST BONNNNNNNN #MHSC
Première victoire à la Maison ✅ pic.twitter.com/ewTzHBwwba

— MHSC (@MontpellierHSC) September 22, 2018


סנט אטיין – קון 1:2
סנט אטיין שפתחה את העונה בצורה מאכזבת עם שש נקודות בלבד אירחה את את קון שהחזיקה במאזן זהה. האורחים כבשו ראשונים אחרי שסטפן רופייה הדף בצורה מרושלת בעיטה של פג'ר ה-31 אך סנט אטיין הפכה את התוצאה משערים של ווהבי חאזרי מהנקודה הלבנה בדקה ה-48 ושל שחקן ההגנה, טימותי קולודז'ייצ'אק בדקה ה-65. בעקבות הניצחון סנט אטיין עלתה אל המקום השביעי בטבלה.


#ASSESMC 2-1 TERMINÉ à Sainté !
Les Verts renversent la situation et l'emportent dans un Chaudron en ébullition grâce à WAhbi #Khazri et @TimotheeKolo ! pic.twitter.com/B2yFg3Ac4k

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) September 22, 2018


ליל – נאנט 1:2
ליל השיגה את ניצחונה הרביעי העונה ועלתה אל המקום השני אחרי שגברה 1:2 על נאנט המאכזבת. פונטה (10) ואיקונה (68) כבשו לזכות ליל וקוליבאלי צמצם בדקה ה-82, אך השער לא עזר לנאנט שנמצאת עמוק בתחתית עם חמש נקודות בלבד.


תוצאות נוספות
אנז'ה – טולוז 0:0
שטרסבורג – אמיין 1:3
ריימס – דיז'ון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי