תיירי הנרי הוצג: "כאן הכל התחיל עבורי, הלב בחר במונאקו"

תיירי הנרי
תיירי הנרי | האתר הרשמי

כוכב העבר, שעשה גם את צעדיו הראשונים ככדורגלן בנסיכות, החל באופן רשמי את קריירת האימון שלו וינסה לחלץ את הקבוצה מהתחתית: "זה היה הגיוני להגיד להצעה הזו 'כן', אבל לא הולך להיות קל"

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
מונאקו הציגה היום (רביעי) את מאמנה החדש תיירי הנרי במסיבת עיתונאים חגיגית וההתרגשות באולם הייתה גדולה. הצרפתי, שהחל את קריירת המשחק שלו בנסיכות וכעת יעשה במדיה גם את דרכו הראשונה כמאמן, היה נרגש: "זה היה הגיוני מבחינתי להגיד 'כן' להצעה הזו. הלכתי אחרי הלב שלי. אמנם הייתי שנים רבות בלונדון ושם התפתחתי, אבל כאן הכל התחיל עבורי".


הנרי התייחס ללאונרדו ז'ארדים שפוטר אחרי ארבע עונות מוצלחות במועדון: "אני רוצה לאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. השם שלו יישאר לנצח בספרי ההיסטוריה של מונאקו".


תחילת דרכו כמאמן: "להיות שחקן עבר זה בהחלט עוזר, אבל קל זה לא הולך להיות. זה יכול לעזור, אין בכלל ספק, אבל יש כמות גדולה של מאמנים גדולים שלא שיחקו בכלל כדורגל וגם להפך".


אחרי תשעה מחזורים בליגה הצרפתית, מונאקו מדורגת רק במקום ה-18 בטבלה שמוביל בסיום העונה למשחקי מבחן על ירידת ליגה. הקבוצה שזכתה באליפות בעונת 2016/17 ניצחה רק פעם אחת מפתיחת העונה וספגה לא פחות מ-16 שערים ובמועדון מקווים שהנרי יצליח להביא איתו משב רוח מרענן ויוציא את העגלה מהבוץ.


 

« T'es toujours aussi beau ! »
Echange entre @ThierryHenry sur la terrasse du Yacht Club à la sortie de sa conférence et son ancien coéquipier, Ali Benarbia, present sur la terrasse des Thermes Marins de Monte-Carlo ! #WelcomeCoachpic.twitter.com/lapygIiUKR

— AS Monaco (@AS_Monaco) October 17, 2018

Suite de la séance du jour avec @ThierryHenry aux commandes ! #ForeverMonacopic.twitter.com/zMYGBZvgXy

— AS Monaco (@AS_Monaco) October 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי