מונפלייה פירקה 0:3 את מארסיי, 3:4 מטורף לסנט אטיין

מונפלייה
מונפלייה | AFP

לאבורדה ולאסן כבשו שלושה שערים תוך 19 דקות וטיפסו למקום השני בטבלה, הירוקים השיגו ניצחון דרמטי במשחק משוגע לחלוטין מול אנז'ה. עוד היום, נאנט הביסה 0:5 את נועלת הטבלה גנגאן

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית הושלם הערב (ראשון) כשבמשחק המרכזי המשיכה מונפלייה במומנטום האדיר שלה, דרסה 0:3 בביתה על מארסיי וניצלה את הפסדה של ליל לפאריס סן ז'רמן בסוף השבוע כדי לחלוק איתה את המקום השני בטבלה, בעוד האורחת עם הפסד שני רצוף וכבר בפער של 17 נקודות מהפסגה ושש מהמקומות השני והשלישי.

מוקדם יותר היום, נאנט פירקה 0:5 את נועלת הטבלה גנגאן וסנט אטיין הכניעה בביתה 3:4 את אנז'ה במשחק מטורף בו עבר היתרון מצד לצד.


מונפלייה – מארסי 0:3

מונפלייה החלה את העונה בצרפת עם הפסד ביתי מאוד מפתיע לדיז'ון, אבל מאז רשמה 11 מחזורים רצופים ללא הפסד והערב פירקה 0:3 את מארסיי כדי לקפוץ למקום השני בטבלה, כשלזכותה 25 נקודות – בדיוק כמו לליל. מונפלייה הובכה בביתה ב-3:0 מול נאנט באמצע השבוע בגביע הליגה, אבל במפעל האמיתי שחשוב לה היא התפוצצה והנחילה ליריבתה הפסד שני רצוף שמותיר אותה רק במקום השישי עם 19 נקודות, שש ממונפלייה ו-17 נקודות מהאלופה והמוליכה פ.ס.ז'. גייטן לאבורדה כבש צמד (51 ו-62), פול לאסן בדקה ה-70 חתם את תוצאת המשחק וקבע 0:3 מרהיב.

סנט אטיין – אנז'ה 3:4
איזה משחק דרמטי. הירוקים שבו לנצח אחרי שלושה מחזורים בהם צברו שתי נקודות ועשו זאת בצורה הכי דרמטית שיש, בזמן שהאורחת כבר פנטזה על ניצחון ראשון מזה למעלה מחודש ולצערה נותרה רק עם מחמאות ו-12 נקודות שמספיקות למקום ה-15. מתיאו פאבלוביץ' (24) כבש ראשון, המקומיים הפכו משוויון בזק של לואי דיוני (26) ומתיאו דבושי (45), אבל בתוך אותה תוספת זמן האורחת חזרה ל-2:2 משער של פלביאן טאי. 

המהפך של אנז'ה הושלם בדקה ה-71 משער של החלוץ סטפן בהוקן, אבל סנט אטיין אמרה את המילה האחרונה עם מהפך משלה: שער עצמי של וינסנט מנקאו (73) קבע 3:3 ובדקה ה-89 רומיין המומה הרשית ומעל 20,000 מקומיים ביציע הרעידו את האצטדיון.

תוצאה נוספת: נאנט – גנגאן 0:5

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי