תומאס טוכל: "הפציעה של ניימאר לא יותר חמורה מהקודמת"

תומאס טוכל, ניימאר
תומאס טוכל, ניימאר | AFP

מאמן פאריס סן ז'רמן התייחס למצבו של הכוכב, שירד מהדשא ב-2:2 עם בורדו: "הוא ינוח עד שישי או שבת ויחזור לאימונים". על ביטול המשחק נגד מונפילייה: "הבטיחות של השחקנים לפני הכל". על ראביו: "אין שום עימות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן תשחק מחר (רביעי) בשטרסבורג במסגרת מחזור אמצע השבוע של הליגה הצרפתית ללא ניימאר הפצוע. ההפגנות בפאריס על עליית מחירי הדלק ("מחאת האפודים הצהובים") גרמו לכך שהוחלט לבטל את משחק הליגה הביתי בשבת הקרובה של נגד מונפלייה, המדורגת שנייה בליגה. המשחק נדחה בעקבות דרישת המשטרה ואין כרגע מועד חלופי. המחאה נמשכת כבר שלושה שבועות והגיעה לשיאה בשבת שעברה כאשר נעצרו 412 מפגינים בעקבות עימותים חריפים עם כוחות הביטחון.

מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד שטרסבורג ובין היתר דיבר על הפציעה של כוכבו: "זה לא יותר רציני מאשר בפעם האחרונה. ניימאר נח אז נגד טולוז ושיחק נגד ליברפול, וכעת נראה לי אותו דבר. הוא לא ישחק נגד שטרסבורג וינוח עד שישי או שבת, ואז יחזור לאימונים".

לשאלה מה דעתו על כך שניימאר דורג רק עשירי בכדור הזהב והארי קיין האנגלי הקדים אותו אמר: "בעיקרון אני חושב ורוצה שחלק גדול של שחקני יהיו מועמדים לתואר או יזכו בו. יש להם את הפוטנציאל. הכי חשוב שנשחק כקבוצה ונהיה צנועים. הוכח שכאשר אנחנו משחקים נגד הגדולות כמו ליברפול אנחנו מספקים כדורגל ברמה הכי גבוהה. לכן לדעתי שחקנים כמו ניימאר, קיליאן אמבפה, מרקו וראטי יכולים לזכות בכדור הזהב".

טוכל עם ניימאר.
טוכל עם ניימאר. "יכול לזכות בכדור הזהב" (AFP)

טוב או רע לשחק בבלגראד ביום שלישי באלופות נגד הכוכב האדום בלי לשחק בליגה: "לא חושב על זה יותר מדי. כבן אדם ומאמן הבטיחות של השחקנים חשובה לי יותר מכל (טוכל עבר את הפיגוע באוטובוס של דורטמונד. י.ז.). נצטרך למצוא לנו יריבה טובה לשחק נגדם לפני הכוכב האדום. לדעתי נגד הקבוצה הצעירה זה יהיה רעיון נחמד".

הריב עם אדריאן ראביו שהחליט לא להאריך את החוזה בפ.ס.ז': "אני מקבל החלטות מבחינה ספורטיבית בלבד. הוא לא שיחק נגד ליברפול כי רציתי בעמדה שלו את מרקיניוס, אבל ישחק מחר. אין לי שום עימות איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי