ניימאר: "שחקן גדול צריך לשחק לפחות עונה אחת בפרמיירליג"

ניימאר
ניימאר | AFP

בצל אי הוודאות לגבי עתידו של הברזילאי בפאריס והשמועות על חזרה לספרד, הכוכב השאיר פתח גם למועדונים בממלכה הבריטית. בנוסף דיבר גם על סנטוס: "אולי יום אחד עוד אחזור לשם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ניימאר עורר עניין בראיון שנערך בערוץ שלו ביוטיוב, כשחברו בנג'מין מנדי שחקן מנצ'סטר סיטי, הזמין אותו לעזוב את פאריס סן ז'רמן ולעבור לשחק בפרמיירליג. הברזילאי כרגע סובל מפציעה ולא כל כך ברור אם יישאר בליגה הצרפתית, ועל פי דיווחים הוא רוצה לחזור לברצלונה, כשגם ריאל מדריד מעוניינת בו, השאיר פתח גם לאי הבריטי.

"הליגה האנגלית היא אחת הליגות הגדולות בעולם", אמר ניימאר, "למרות שאין לי מושג מה יהיה מחר אני חושב שכל השחקנים הגדולים צריכים לשחק לפחות עונה אחת בקבוצה בפרמיירליג". בכך הוא השאיר את הדלת פתוחה לאפשרות שיגיע לקבוצה באנגליה. בעבר סיכם את תנאיו בצ'לסי כשהיה בן 18, אבל לא הסכים להיות מושאל לעונה.

בממלכה שמחו לשמוע על ההצהרה של ניימאר וכרגע סבורים שאם יעזוב את פאריס סן ז'רמן הוא ישקול ברצינות הצעות מקבוצות אנגליות. מנצ'סטר סיטי, יונייטד וגם צ'לסי הן קבוצות שיכולות לרכוש אותו מבחינה כלכלית.


ניימאר, יגיע לפרמיירליג? (AFP)

שאלה אחרת עסקה בכך שהכוכב לא שיחק בעת שעזב את סנטוס לברצלונה, במשחק שהיה אמור להיות האחרון שלו במגרש הביתי והאם היה רוצה לחזור לשם. ניימאר אמר: "ברור שהייתי רוצה שהמשחק האחרון שלי יהיה באצטדיון הביתי וילה בלמירו. הייתי רוצה להיפרד מהאוהדים כמו שצריך ומי יודע אולי יום אחד עוד אחזור לשם".

בתוך כך, בצרפת פורסם שניימאר יחזור לכשירות כבר בשבוע הבא, וישחק במחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות נגד הכוכב האדום בלגרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי