המספרים של אמבפה: יותר מ-2,000 יורו בשעה, הון עצמי של 71 מיליון יורו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

באתר "גול" הביאו את הסכומים מאחורי הצרפתי, שנחשב לשחקן בעל השווי הגבוה בעולם. החל מהחוזה, סעיפי החסות, ההון שבעלייה מתמדת ועד אוסף מכוניות הפאר. כל הפרטים בפנים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

למרות שחגג יום הולדת 20 רק לפני פחות משלושה שבועות, קיליאן אמבפה נחשב כיום לאחד הכדורגלנים הטובים ורק בשנה האחרונה הוא הפך להעברה השנייה בגבוהה בהיסטוריה כשנמכר לפאריס סן ז'רמן תמורת 180 מיליון יורו ממונאקו, זכה איתה בשלושה תארים כשגולת הכותרת הייתה כמובן בקיץ האחרון אז זכה עם נבחרתו צרפת במונדיאל ונבחר לצעיר המצטיין של הטורניר. אתמול (שני) כזכור נקבע על ידי המרכז הבינלאומי ללימודי ספורט, CIES, שהחלוץ הוא השחקן בעל השווי הגבוה בעולם ובאתר "גול" הביאו היום את המספרים מאחורי הצרפתי.

בגזרת המשכורת, אמבפה משתכר 17.5 מיליון יורו בעונה אחרי מיסים, שכר ששודרג מ-12 מיליון יורו אחרי שההשאלה ממונאקו הפכה לרכישה ועד תום חוזהו ב-2022, הוא צפוי להרוויח שכר שנתי של 18 מיליון יורו, שדרוג משמעותי לעומת מיליון היורו שהרוויח במונאקו. עם זאת, חוזהו ששוויו הכולל עומד על 87.5 מיליון יורו הוא רק השלישי בגובהו בליגה הצרפתית, אחרי שני חבריו להתקפה בפ.ס.ז', ניימאר שבמקום הראשון ואחריו אדינסון קבאני.

בנוסף, מחזיק אלוף העולם בהסכם חסות עם נייקי שלפי "ל'אקיפ" מוערך ב-2-3 מיליון יורו, בדומה לחרבו לקבוצה מרקו וראטי. בנוסף פורסם שאדידס רוצה להחתים את אמבפה על חוזה חסות אצלה תמורת 5 מיליון יורו.

הונו של אמבפה ממשיך לגדול בקצב מרשים במיוחד ולפי "פינאפ" הוערך לאחרונה ב-71 מיליון יורו ובמקרה שתהיתם מה עושה אמבפה עם כל הכסף הזה, הכוכב מחזיק כיום בבעלותו אוסף מרשים של חמש מכוניות שמוערך ב-780 אלף יורו, שבו ניתן למצוא פרארי, מרצדס, אאודי, ב.מ.וו וראנג' רובר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי