חלון העברות: ריאל במו"מ על פיונטק, ואגנר עזב את האדרספילד

ואגנר
ואגנר | Gettyimages

הבלאנקוס עשויים להחתים חלוץ בעקבות פציעת בנזמה, נועלת הטבלה נפרדה מהמנג'ר שהעלה אותה לפרמיירליג. וגם: אשתו של קראסקו רמזה שהוא בדרך למנצ'סטר יונייטד, אוזיל עשוי לעזוב בינואר, דה יונג סיכם בפ.ס.ז'

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* אחרי ההדחה מהגביע האנגלי והתיקו המאופס בליגה עם קרדיף, נועלת הטבלה בפרמיירליג האדרספילד נפרדה היום ממאמנה דייויד ואגנר. הגרמני אמריקאי אימן את הקבוצה מנובמבר 2015 ואף העלה אותה ב-2017 לליגה הבכירה, אך העונה צברו הטריירס רק 11 נקודות ב-22 משחקים ונמצאים כאמור במחזור האחרון.


 David Wagner has departed his role as Head Coach of #htafc by mutual consent.

The 47-year-old leaves Town after detailed discussions with the Board of Directors, with both parties agreeing this is the correct move for the future of the Club.

➡️ https://t.co/dDWWOpY9HY (AT) pic.twitter.com/BkeAcalGuJ

— Huddersfield Town (@htafcdotcom) January 14, 2019

* בלמה בן ה-19 של בוקה ג'וניורס לאונרדו בלארדי חתם בבורוסיה דורטמונד תמורת 15 מיליון יורו והוא משחק בנבחרת ארגנטינה עד גיל 20. מדובר בעוד כישרון ענק שהגיע לקבוצה המשופעת צעירים והוא יחליף את מנואל אקנדג'י הפצוע.

Welcome Leonardo Balerdi ⚡️ pic.twitter.com/my5txp5R4f

— Borussia Dortmund (@BlackYellow) 14 בינואר 2019

* קארה אמבודג'י הבלם הסנגלי של נאנט עבר בהשאלה לאנדרלכט אותה מאמן פרד רוטן.

D'un commun accord, le FC Nantes, le @rscanderlecht et @KaraMbodji ont mis un terme au prêt du défenseur central sénégalais sur les rives de l'Erdre.

Le Club souhaite une bonne continuation à Kara pour la suite de sa carrière. pic.twitter.com/cDGntR2Pwf

— FC Nantes (@FCNantes) 14 בינואר 2019

* הקשר האחורי הגרמני יוהאנס גייס הושאל משאלקה הושאל לקלן מהבונדסליגה 2 בגרמניה.

Der erste Tag von Johannes #Geis beim #effzeh: Vollgas im Training und ein herzliches Willkommen von den mitgereisten FC-Fans. pic.twitter.com/YOmZCFkbcv

— 1. FC Köln (@fckoeln) 14 בינואר 2019


* לגאנס החתימה את המגן האוקראיני ואסיל קראבץ בן ה-21 מלוגו עד 2023 תמורת מיליון וחצי יורו.


✍️FICHAJE I El C.D. Leganés incorpora al lateral izquierdo ucraniano Vasyl Kravets hasta 2023 #BienvenidoKravets

▶️ https://t.co/RdjlkGKCjdpic.twitter.com/aDoQTuC79C

— C.D. Leganés (@CDLeganes) 13 בינואר 2019


שמועות
* בעיתון הפולני "פשגלונד ספורטובי" פורסם הערב שגנואה אישרה מו"מ עם ריאל מדריד על מכירת החלוץ הפולני קשישטוף פיונטק. אלופת אירופה שלחה סקאוטים לעקוב אחרי השחקן בן ה-23 במחנה האימונים של גנואה, שערכה משחק ידידות נגד וירצבורגר קיקרס קבוצה מהליגה השלישית בגרמניה. לפי "קאדנה סר", הבלאנקוס לחוצים לצרף חלוץ לאחר פציעתו של קארים בנזמה ששבר אתמול את אצבעו וייתכן שיחמיץ מספר משחקים, כשגם המחליף שלו מריאנו פצוע ואתמול ב-1:2 על ריאל בטיס נאלץ סנטיאגו סולארי להכניס למשחק את כריסטו גונסאלס מריאל מדריד קסטייה, שהיה החלוץ היחיד הכשיר. לפי דיווחים קודמים גנואה רוצה 60 מיליון יורו על השחקן אותו רכשה רק בקיץ האחרון תמורת ארבעה מיליון יורו מקראקוביה, וכבש העונה 13 שערי ליגה, אחד פחות ממלך השערים כריסטיאנו רונאלדו (14). 



* האפשרות שגונסאלו היגוואין יעזוב את מילאן לצ'לסי מוחשית ביותר ועשויה לגרום לאפקט דומינו בכמה מועדונים. אם הוא יגיע לבלוז אלברו מוראטה יעזוב בוודאות ואחת הקבוצות שרוצה אותו היא אתלטיקו מדריד. במקביל אם יגיע לקולצ'ונרוס ניקולה קליניץ' עשוי לעזוב והוא מבוקש במונאקו שרוצה לחזק את עצמה. מילאן רוצה במקביל את כשישטוף פיונטק מגנואה אם היגוואין יעזוב וכבר פורסם שגם ריאל מדריד מעוניינת בו. פאביו קאפלו מאמן מילאן בעבר הציע להיגוואין להישאר בקבוצה: "זה לא הזמן לעזוב אותם", אבל אמר כי ייתכן שמאוריציו סארי יכול להוציא ממנו את המקסימום.


* אישתו של יאניק קארסקו שחקן הכנף הבלגי שמשחק בליגה הסינית בדליאנג איפנג, גילתה שמנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים אותו. הדוגמנית נשאלה בראיון טלוויזיה לגבי הקבוצות המעוניינות בו וספציפית על יונייטד אמרה: "כן, הם מאוד רוצים אותו". הוא קיבל הצעות מגרמניה, ספרד, אנגליה ואיטליה.


* ראול דה תומאס חלוץ ראיו ואייקנו ששייך לריאל מדריד לא יוכל לעבור חזרה לקבוצתו למרות שהוא מבוקש אחרי שכבש שמונה שערי ליגה בראיו. אין לו סעיף עם אופציה להחזרתו לבלאנקוס בינואר. הוא שיחק רק בקבוצת המילואים.



ראול דה תומאס מול ג'רארד פיקה. לא יכול לחזור לריאל מדריד


* בעיתון "אס" נטען כי פאריס סן ז'רמן הצליחה להפתיע את ברצלונה וסיכמה עם פרנקי דה יונג שיצטרף אליה. לפי הידיעה הוא יחתום לחמש שנים וירוויח כשמונה מיליון יורו לעונה.


* פול מארינר, חלוץ ארסנל לשעבר המשמש כיום כפרשן ב-ESPN טען כי אדן הזאר כבר סגור בריאל מדריד לקיץ הקרוב והבלאנקוס ישלמו עליו 150 מיליון ליש"ט.


* מישי באטשואיי חלוץ צ'לסי עשוי להיות השחקן הבא שיסגור במונאקו בהשאלה. אתמול ססק פברגאס עשה בכורה מוצלחת במדי מונאקו שסיימה ב-1:1 נגד מארסיי.



יחזור לקדנציה שנייה בצרפת. מישי באטשואיי (Gettyimages)


* האם מסוט אוזיל יימכר כבר בחלון ההעברות של ינואר? לפי ה"מירור" המנג'ר אונאי אמרי דרש מהנהלת ארסנל למכור אותו בטענה שהעובדה שהוא לא משתף אותו במשחקים גורמת ליצירת אווירה רעה בחדר ההלבשה.


* ב"קוריירה דלו ספורט" פורסם שרומא חושבת להחתים את הקשר הצרפתי מורגן שניירדלין מאברטון.

* ליאנדרו פארדס מזניט סט. פטרסבורג מועמד להחליף את ססק פברגאס בצ'לסי, שהציעה עליו 35 מיליון יורו.

* מרקו ארנאוטוביץ' מבוקש בסין ושנחאי SIPG שרצתה בו העלתה את ההצעה לרכישתו מ-39 מיליון יורו ל-50 מיליון יורו. בווסטהאם לא רוצים לתת לו ללכת, אבל בגלל שהשחקן לוחץ על עזיבה ייתכן שיסכימו אחרי שסכום ההעברה עלה. 

 

* לפי ה"סאן" צ'לסי רוצה להחזיר את נתן אקה לקבוצה שנה וחצי אחרי שמכרה אותו לבורנמות' ב-20 מיליון ליש"ט. עכשיו הדובדבנים דורשים עליו 40 מיליון ליש"ט.


* לפי ה"דה טלגרף" ההולנדי ריאן באבל הוותיק בן ה-32 ששיחק העונה בבשיקטאש עשוי לעבור בהשאלה לפולהאם.



באבל הגיע לפרמיירליג כהבטחה. כעת בגיל 32 יעזור לפולהאם בקרבות התחתית (Gettyimages)


* מאוריציו סארי טוען שלא ימכור את קלום הודסון-אודוי ובנוסף אמר שהוא קרוב מאוד להיות שחקן ברמה מצוינת בפרמיירליג. באיירן מינכן כבר הציעה עליו 40 מיליון יורו ועדיין צ'לסי מסרבת למכור אותו. סארי טוען שאודוי הוא כמו רכש חדש למועדון.


* אדריאן ראביו לא יצא עם פאריס סן ז'רמן למחנה האימונים בקטאר בטענה של "סיבות משפחתיות", אבל הדבר כנראה מקרב את מכירתו עוד בינואר לברצלונה. פ.ס.ז' נקבה במחיר של 15 מיליון יורו כדי למכור אותו החודש לפי "פאריס יונייטד".



מתקרב לברצלונה. אדיראן ראביו (Gettyimages)


* מארסיי עדיין רוצה את מריו באלוטלי בחלון ההעברות של ינואר, אבל בגלל בעיות בפייר פליי הפיננסי היא לא יכולה לשלם לו את השכר שהוא מרוויח בניס.


* סביליה רוצה את קשר נאפולי מרקו רוג הקרואטי ומסתמן שקרלו אנצ'לוטי מוכן למכור אותו בגלל שאיבד מקומו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי