קבאני: "חושב לסיים את החוזה בפ.ס.ז', אחר כך אולי אפרוש"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | AFP

חוזהו של האורוגוואי יסתיים בקיץ 2020, בראיון בצרפת הודה: "מרגיש שמרוצים ממני, אבל אם ישחררו אותי זה גם בסדר"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
אדינסון קבאני, חלוץ פאריס סן ז'רמן ונבחרת אורוגוואי, התראיין לעיתון "ל'פריזיאן" וגילה שהוא עשוי לפרוש מכדורגל כשהחוזה שלו בפ.ס.ז' יסתיים בקיץ 2020, אז יהיה בן 33. קבאני כבש 127 שערי ליגה עבור פ.ס.ז' ב-177 משחקים, מהם 12 שערים העונה, מפגר בשני שערים אחרי חברו לחוד קיליאן אמבפה.


אם לא יעזוב עוד החודש, בקיץ תצטרך פ.ס.ז' לקבל החלטה אם למכור אותו לפני שיוכל לעזוב ללא תמורה או שמא להשאירו לעונה אחרונה או אפילו להאריך את חוזהו. בראיון שהעניק לעיתון "ל'פריזיאן" דיבר בפתיחות על עתידו: "לא דיברתי עם המועדון על הארכת החוזה. אם ירצו לדבר איתי אז מצוין, ואם לא ויבחרו להגיד לי 'תודה רבה על הכל להתראות' זה גם יהיה בסדר. אלה החיים של כדורגלן. כרגע אני רק חושב לסיים בקבוצה את החוזה שלי ב-2020 ולא לעזוב. אולי הקריירה שלי תסתיים בגיל 33, אני לא יודע אם אמשיך לשחק כדורגל מעבר ל-2020 ואם זה יהיה בפאריס סן ז'רמן. בסך הכל אני מרגיש שבקבוצה מרוצים ממני וגם האוהדים".


התפוקה שלו ושיתוף פעולה עם ניימאר ואמבפה: "קבוצתית הייתה לנו חצי עונה טובה. אישית כבשתי 12 שערים בליגה (14 בכל המסגרות). זה אולי פחות משנים קודמות, אבל גם שיחקתי פחות. זה לא רע, אבל היה יכול להיות טוב יותר. סטטיסטיקות עושים בסוף העונה. שיתוף הפעולה שלי עם ניימאר ואמבפה טוב. אנחנו מבינים זה את זה טוב יותר ומתקשרים טוב יותר מעונה קודמת".



אמבפה וקבאני. (מבינים זה את זה טוב יותר מבעונה שעברה" (AFP)


על כך שנשאר יקיר הפארק דה פראנס גם אחרי הגעת ניימאר ואמפבה: "היחסים עם האוהדים מיוחדים עבורי, כי הם נוצרו במשך הזמן. זה לא קרה ביום אחד. היו לי גם עליות וירידות. עם האוהדים אתה זקוק לזמן. זה לא עניין של אהבה, אלא הערכה הדדית".


אם היה באובססיה עד ששבר את שיאו של זלאטן איברהימוביץ' בינואר 2018: "בכלל לא הייתי באובססיה על כך. לא הייתי מודע בכלל לכמה שערים כבשתי (157 שערים בזמנו, אחד יותר מאיברהימוביץ', י.ז). לא הייתה לי שום אובססיה, אני לא עובד ככה. כששברתי את השיא אמרתי לעצמי 'או קיי. עשית עבודה יפה', אבל לא יותר מזה".

Thank you @ECavaniOfficial#Cavani157pic.twitter.com/ZSypuOM2AL

— Paris Saint-Germain (@PSG_English) 27 בינואר 2018


שאיפה לכבוש מול מנצ'סטר יונייטד באלופות: "יש לנו עוד הרבה דברים לעשות עד למשחקים נגד יונייטד. ברור שזו מטרה. אשקר אם אומר ההיפך. אני רוצה לכבוש באולד טראפורד כמו שרציתי לכבוש בשנה שעברה בברנבאו נגד ריאל מדריד. זו מוטיבציה מיוחדת להבקיע באצטדיון מפורסם כזה, אבל זה יהיה הישג רק אם נעבור אותם. אני רוצה גם לכבוש בגמר האלופות, אבל בואו נגיע למעמד הזה קודם".


אם הוא זוכר את כל השערים שכבש: "אני כן זוכר כל שער כי אני כל יום עובד באימונים כדי לכבוש. גם השערים בפאלרמו או נאפולי. אני זוכר את התנועה של המגינים נגדי ואת המסירות של חברי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי