בופון: "24 שנה אני מנסה לזכות באלופות, יהיה קשה בלי ניימאר"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

שער פאריס סן ז'רמן התייחס לפציעתו של הברזילאי: "ההיעדרות שלו מסוכנת עבורנו". על הגביע בעל האוזניים הגדולות: "צריך להיות בר מזל בשביל לזכות בו". עתידו: "אין לי בעיה להישאר". טוכל התייחס לנושא הרכש

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ג'יג'י בופון, שחגג יום הולדת 41 בשבוע שעבר, דיבר לקראת המשחק של קבוצתו פאריס סן ז'רמן הערב (ראשון) נגד ליון וסיפק מספר ציטוטים מעניינים לגבי עתידו והתייחס גם להיעדרותו של ניימאר הפצוע.

בופון פתח את דבריו: "במשך כל עונה בקריירה שלי חשבתי לעצמו שזו השנה בה אני הולך לזכות בליגת האלופות. כבר 24 שנים אני מנסה, אבל זה תואר שמאוד קשה להשיג, אתה צריך להיות בר מזל".

על ניימאר הפצוע: "זו תקופה קשה עבורנו, הוא עשה דברים מדהימים בחודשים האחרונים וזה מאוד מסוכן שהוא לא יהיה איתנו בצמד משחקי שמינית הגמר נגד מנצ'סטר יונייטד".


בופון מודאג מפציעתו. ניימאר (AFP)

עתידו במועדון: "אם פ.ס.ז' תרצה שאשאר עוד עונה, אין לי בעיה – אני אחלוק את אפודת השוער הראשון עם אלפונס אראולה. כרגע חשוב שנישאר מפוקסים לקראת המשחקים נגד ליון, בורדו ומנצ'סטר יונייטד. יש עוד זמן עד שנצטרך להתחיל לדבר על העונה הבאה".

תומאס טוכל, המאמן, התייחס לנושא הרכש: "אני לא כועס כי השוק בינואר מסובך מאוד. האתגר הוא לבנות קבוצה בקיץ. אם אתה צריך לצרף הרבה שחקנים בינואר, זה סימן שנכשלת בפתיחת העונה". טוכל דרש מההנהלה לצרף שני שחקנים, אך בקשתו נענתה בשלילה והוא קיבל רק את ליאנדרו פארדס שהצטרף מזניט: "אני מרוצה מהחתמתו, יש לו את האישיות והיכולת להצליח".


ימשיך עוד עונה בבירת צרפת? בופון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי