טוכל: "אין לנו עוד ניימאר או וראטי, לא הפסדנו בגלל היעדרם"

אלפונס אראולה, טיאגו סילבה, אריק מקסים צ'ופו מוטינג
אלפונס אראולה, טיאגו סילבה, אריק מקסים צ'ופו מוטינג | AFP

מאמן פ.ס.ז' התייחס להפסד הראשון של קבוצתו העונה, והתלונן על האגרסיביות של שחקני ליון: "עם קצת פחות מזל, הברך של פארדס הייתה נגמרת". אמבפה: "לא חושש מהמשחק נגד מנצ'סטר יונייטד"

(גודל טקסט)

 רבים חשבו שפאריס סן ז'רמן תסתדר גם בלי ניימאר שנפצע לעשרה שבועות, אך בלעדיו אלופת צרפת ספגה אמש (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה, 2:1 לליון, שרשמה את הניצחון הרביעי שלה על פ.ס.ז' בעידן הקטארי, יותר מכל קבוצה אחרת. למרות ההפסד, הקבוצה מבירת צרפת עדיין מוליכה כמובן את הטבלה, עם פער של 10 נקודות מעל ליל השנייה בנוסף לשני משחקים חסרים, וקשה להאמין שהתואר בסכנה מבחינתה.

בעיתון "ל'אקיפ" נכתב: "ליון קרקעה את הכוכבים – בפעם הראשונה העונה הרגשנו שתומאס טוכל חסר אונים. זה היה משחק ברמה גבוהה עם 30 בעיטות לשער, 19 מהן למסגרת. היה מרגש לראות את האושר של שחקני ליון אחרי שער הניצחון של נביל פקיר שנכבש בפנדל". ההתקפה של פ.ס.ז' זכתה לציונים חלשים בעיתון, כשקיליאן אמבפה ואדינסון קבאני קיבלו כל אחד את הציון 3.

בסיום, הכחיש טוכל שפ.ס.ז' הפסידה רק בגלל פציעותיהם של ניימאר ומרקו וראטי. לדבריו, אפשר להסתדר גם בלעדיהם למרות שהקבוצה הפסידה לראשונה לאחר 20 משחקי ליגה. המאמן יודע שקבוצתו תצטרך להיות טובה יותר כאשר תפגוש בשבוע הבא את מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות ואמר שראה גם דברים חיוביים במשחק: "אין לנו ניימאר שני או מרקו וראטי שני. לא חושב שהפסדנו בגלל היעדרותם, אבל ברור שאנחנו חסרים אותם. יש לי אמון מלא בשאר השחקנים של הקבוצה. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש מרגלי אנחל די מריה (שכבש את הראשון) ויוליאן דראקסלר שהפגינו משחק טוב מאוד. לצערי, אחרי השער הראשון היינו פסיביים מדי. קיבלנו החלטות רעות. ליון שיחקה עם המון איכות, אבל אהבתי את המחצית השנייה שלנו".

קיליאן אמבפה כבר התייחס למשחק נגד יונייטד ביום שלישי הבא ב-12 בפברואר, אחרי שאולה גונאר סולשיאר ועוזרו מייק פילאן צפו במשחק מהיציע, אליו הספיקו להגיע אחרי הניצחון על לסטר. "לנו ולליון היו הזדמנויות, אבל הם ניצלו אותן ואנחנו נתנו להם לחזור למשחק", אמר הצרפתי הצעיר. "הם כבשו מההזדמנויות היחידות שהיו להם. אני לא חושש מהמשחק נגד יונייטד, כי כל משחק לגופו. זו דווקא הרגשה טובה לשחק נגד קבוצות טובות כמו ליון שיכולות לתת לנו פייט, אבל מול יונייטד זה תלוי בנו כדי לנצח. ננסה לא להפסיד שוב עד סיום העונה. אם לא נעשה זאת אז לא למדנו כלום". טיאגו סילבה אמר באותו עניין: "ניימאר חסר, אבל אנחנו צריכים להתאחד ביחד כדי לפצות את חסרונו".


אמבפה. מאוכזב מחוסר ניצול ההזדמנויות (AFP)

ליאנדרו פארדס, שרשם את הופעת הבכורה כמחליף, תוקל על ידי שחקני ליון והמאמן טוכל זעם על השיפוט אחרי שלדעתו פקיר נכנס בצורה חריפה בארגנטינאי, אף ספג רק כרטיס צהוב. המאמן הגרמני אמר ל-ESPN: "פקיר נכנס בו מאחור. השופטים לא מגנים עלינו וזה הפך להיות שגרתי בכל משחק. במשחק נגד ראן טילו קהרר תוקל וכמעט סיים את הקריירה שלו. סנטימטר אחד יותר וזה היה נגמר. גם כאן, עם קצת פחות מזל, הברך של פארדס הייתה נגמרת. אני לא רוצה שאנשים יגידו שאמרתי אדום או לא. אני רוצה שתכתבו מה ראיתם בעצמכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי