מונאקו נפרדה ב-2:2 עם מונפלייה, נאנט ערכה מחווה לסאלה וליון הופתעה

שחקני נאנט עם חולצות של אמיליאנו סאלה
שחקני נאנט עם חולצות של אמיליאנו סאלה | AFP

מרטינס (14) ופלקאו (82) כבשו לקבוצה מהנסיכות, אך לאבורד (66) ודאלור (90) איזנו והשאירו את קבוצתו של ז'ארדים מתחת לקו. שחקני נאנט עלו עם חולצות שחורות ב-4:2 לנים, ניס ניצחה 0:1 מפנדל את המדורגת שלישית

קבוצות: מונאקו נאנט
(גודל טקסט)

המחזור ה-24 של הליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם המשחק המרתק בין ניס לליון באליאנץ ריביירה, בסיומו המקומיים הפתיעו 0:1 את המדורגת שלישית שבמחזור שעבר עוד הדהימה את פריז סן ז'רמן. במשחק שפתח את הערב, סיימה בתיקו 2:2 עם מונפלייה. נאנט ששיחקה עם חולצות שחורות, עליהן נכתב שמו של סאלה, הפסידה 4:2 לנים וטולוז נפרדה בתיקו 1:1 עם ריימס. מאוחר יותר הערב ליל השנייה גברה 0:2 על גנגאן האחרונה וראן הביסה 0:3 את סנט אטיין.

ניס – ליון 0:1
במחזור שעבר ניצחה ליון את המוליכה פריז סן ז'רמן, 1:2 אחרי שנחלצה מפיגור מוקדם, אבל הערב היא חזרה לסורה עם הפסד בריביירה מפנדל מוצלח של רמי וולטר, שבדקה ה-69 הכריע את ההתמודדות ואחרי 4:0 בליל במחזור שעבר הקפיץ את פטריק ויירה וחניכיו למקום השביעי עם 37 נקודות, כשהקבוצה מפגרת רק עקב הפרש שערים נחות לעומת מונפלייה, סנט אטיין ומארסי, כולן עם 37 נקודות גם כן. ליון נותרה שלישית עם 43 נקודות, הפסידה לראשונה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ושבעה מחזורים בסך הכל ללא הפסד.

מונפלייה – מונאקו 2:2
מונאקו ממשיכה לצבור נקודות מאז חזרתו של לאונרדו ז'ארדים לקווים. אחרי שניצחה במחזור הקודם את טולוז, הערב חזרה ממונפלייה עם נקודת חוץ יקרה. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-14 מרגלו של ג'לסון מרטינס שחדק באקרובטיות מהאוויר והמושאל מאתלטיקו מדריד ציין פרמיירה בצרפת, השוויון הגיע בדקה ה-66 אחרי שער של גטאן לאבורד. פלקאו העלה את קבוצתו ליתרון נוסף שמונה דקות לסיום, אך מונפלייה איזנה בפעם השנייה במשחק מהנקודה הלבנה שאותו דאלורט כבש. בסיום ג'רמסון ממנואקו הורחק בצהוב שני.


אלכסנדר גולובין עם פדרו מנדס (AFP)

נאנט – נים 4:2
בסוף השבוע האחרון כל עולם הכדורגל הרכין את ראשו אחרי שנמצאה גופתו של אמיליאנו סאלה בשרידי המטוס שהתרסק בדרכו מצרפת לוויילס. עקב הטרגדיה, שחקני נאנט עלו עם חולצות שחורות עם כיתוב של שמו של סאלה על גבם. לצערה של המארחת הובסה בתוצאה מפתיע. נאנט אמנם הוביל 0:2 במחצית משערים של קוליבאלי (15) ומאג'יד (33), אך נים החלה בבליץ' על שערו של צ'יפריאן טטרושאנו והפכה את התוצאה אחרי שערים של באטיס גווילאומה (47), אנתונין בוביצ'ון (69), ג'ורדן פרי (85) וסדה טיוב (89).


נאנט עלתה ליתרון כפול אך הובסה על ידי נים (AFP)

גנגאן – ליל 2:0
ליל השנייה התארחה את גנגאן האחרונה בקרב קצוות וללא קושי רב השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. אחרי מחצית ללא שערים רפאל לאאו הצעיר העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-47. גנגאן אמנם איזנה בדקה ה-66 אך השופט פסל את השער אחרי בדיקה ה-VAR בטענת נבדל. בדקה ה-90 לואיק רמי המחליף הכפיל מהנקודה הלבנה וסגר את הסיפור.


כריסטוף קרבראט עם ניקולאס פפה (AFP)

תוצאה נוספת
טולוז – ריימס 1:1

ראן – סנט אטיין 0:3.
לראן: אמבאייה ניאנג (21), חאתם בן ערפה (87, פנדל) ואדריין הונואו (90)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי