סנט אטיין עלתה למקום הרביעי אחרי 1:2 על שטרסבורג

שחקני סנט אטיין
שחקני סנט אטיין | AFP

המועדון המעוטר בצרפת סיים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון הודות לצמד נגיחות של רוברט רביץ' (4) ולואיק פרין (27), נונו דה קוסטה רק צימק (73). נאנט ניצחה לראשונה מאז מותו הטרגי של סאלה, 0:1 את קון

(גודל טקסט)

שעתיים לפני שריקת הפתיחה בליגת האלופות, התקיימו שני משחקי השלמה של המחזור ה-23 בליגה הצרפתית. במשחק המוקדם סנט אטיין ניצחה 1:2 את שטרסבורג, לאחר מכן נאנט גברה 0:1 בחוץ על קון וניצחה לראשונה מאז לכתו בטרם עת של אמיליאנו סאלה.

סנט אטיין – שטרסבורג 1:2
המארחת הגיעה להתמודדות בתקופה לא טובה אחרי שרשמה רצף מאכזב של שלושה משחקים ללא ניצחון, שכלל את ההפסד דרמטי בדרבי ליריבה השנואה ליון ותבוסה 3:0 לראן. הערב הקבוצה קיבלה זריקת עידוד קטנה אחרי ניצחון ביתי על שטרסבורג שהעלה אותה זמנית למקום הרביעי. לאס וורטס עלו ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית אחרי שער בנגיחה של הסלובני רוברט רביץ' ובדקה ה-27 הקפטן הוותיק לואיק פרין התכבד בשער ליגה ראשון מאז מרץ 2017. 17 דקות לסיום נונו דה קוסטה צימק לאורחים, אך השער היה מאוחר מידי ואחת הקבוצות המפתיעות של העונה יצאה בידיים ריקות משחק שני ברציפות אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

סנט אטיין נגד שטרסבורג (AFP)

קון – נאנט 1:0
לפני המשחק ערכה הקבוצה המקומית טקס לזכרו של החלוץ אמיליאנו סאלה, שכידוע מטוסו מנאנט לקרדיף, על ידה נרכש מספר ימים קודם לכן, התרסק והחלוץ כמו גם הטייס הלכו לעולמם בטרם עת, והערב נאנט ניצחה לראשונה מאז הטרגדיה (ובסך הכל אחרי חמישה מחזורים) כשבדקה ה-80 פנדל של ולנטין רונייה הכריע את ההתמודדות. למרות שהאורחים שיחקו בעשרה שחקנים מדקה ה-34, אז הורחק בצהוב שני הברזילאי אנדריי גירוטו, היא הכניעה את המדורגת הלפני אחרונה ופתחה ממנה פער של תשע נקודות. בעקבות התוצאה, מונאקו נותרה מעל לקו האדום עם נקודה אחת יותר מלקון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי