אבא של ניימאר: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד"

ניימאר
ניימאר | AFP

אביו של הכוכב הברזילאי סירב להתחייב שהוא יישאר בפריז סן ז'רמן: "השמועות הן המצאה של עיתונאים". אמבפה שבר שיא כיבושים ללא פנדלים בניצחון 0:1 על סנט אטיין. קאפו: "פ.ס.ז יכולה להגיע לגמר ליגת האלופות"

(גודל טקסט)
אביו של ניימאר התראיין ל"טלפוט" הצרפתי וגרם שוב לספקולציות לגבי העתיד של בנו כאשר נשאל האם השחקן ימשיך בפריז סן ז'רמן. האב השיב: "ההווה של ניימאר הוא בפ.ס.ז', אבל העתיד? אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל והכל יכול לקרות". משפחת ניימאר טרחה ללא הרף להכחיש את הידיעות שהם ניסו לחזור לברצלונה, וגם נשיא המועדון הקטלוני ג'וזף ברטומאו הכחיש שהיו דיבורים בנושא, אבל דבריו של האב רומזים לדבר אחר ואולי לכיוון ריאל מדריד שעדיין מעוניינת בכוכב הברזילאי.


"הדבר הכי חשוב הוא שניימאר מאושר בפריז", אמר האב והכחיש שוב שהיה קשר עם ברצלונה: "רק אני או ניימאר יכולים לדבר עם ברצלונה ואף אחד לא דיבר איתם בשום זמן. לא יצא מהפה שלנו דבר כזה. אין לנו כוונה לחזור לבארסה. כל השמועות הן המצאה של עיתונאים". למרות דבריו, הוא עדיין סירב להתחייב שניימאר יישאר בפריז סן ז'רמן בעתיד.


בתוך כך, קיליאן אמבפה כבש את שער הניצחון אתמול (ראשון) ב-0:1 של פריז סן ז'רמן על סנט אטיין, שהגדילה את הפער בפסגת הליגה הצרפתית ל-12 נקודות על ליל שבמקום השני, כשלאלופת צרפת עוד חסרים שני משחקים. אמבפה היה לצרפתי הראשון מזה 45 שנה שכבש 19 שערי ליגה ב-18 המשחקים ראשונים של העונה. הוא גם כבש הכי הרבה שערים בחמש הליגות הבכירות מבלי לבעוט פנדלים.


19 – Kylian Mbappé is the first French player to score 19 goals in his first 18 games of a Ligue 1 season over the last 45 years. Unsane. @PSG_Englishpic.twitter.com/fJRQgL0AyB

— OptaJean (@OptaJean) 17 בפברואר 2019


קאפו, כוכב העבר של נבחרת ברזיל, דיבר על היכולת של פריז סן ז'רמן העונה: "לפי המשחק הראשון של פ.ס.ז מול מנצ'סטר יונייטד, אפשר לומר בשקט שלקבוצה יש פוטנציאל להגיע לגמר האלופות בלי ניימאר, שהוא כמובן השחקן הכי חשוב שלהם".



ניימאר. העתיד שלו בפריז סן ז'רמן? (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי