היעד הבא? ז'וזה מוריניו: "אני מעוניין לאמן בצרפת"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

'המיוחד' נהנה מחופשת הפיטורים שלו ממנצ'סטר יונייטד מאז דצמבר האחרון, אך כבר מסמן את היעד הבא בקריירה: "אני רואה את עצמי מאמן בצרפת יום אחד"

(גודל טקסט)
אקס מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו הביע את רצונו לאמן בליגה הצרפתית בעתיד. המנג'ר הפורטוגלי, שלא אימן מאז דצמבר האחרון, לאחר שפוטר ממנצ'סטר יונייטד, נצפה ביציעי אצטדיון "פייר מאורי" ביום ראשון האחרון במסגרת משחק הליגה בין ליל למונפלייה.


ההופעה על כר הדשא אמנם הייתה מאוכזבת עם תיקו מאופס, אבל לפי דיווח של "המונדו דפורטיבו" מוריניו הגיע בכלל לעקוב אחרי חלוצה של ליל ניקולא פפה. ההתעניינות של הפורטוגלי, על פי הדיווח בעיתון הספרדי, התרחשה במסגרת מעקב שלו אחר שחקנים פוטנציאלים לקבוצה הבאה אותה יאמן.


מוריניו שלא הכחיש ולא אישר את הטענה אמר: "אני רואה עצמי מאמן בצרפת יום אחד, אני אוהב ללמוד הרבה, ולעבוד בליגה שונה יהיה חוויה פנטסטית עבורי". עוד הוסיף:  אני מנסה לנצל את הזמן כדי להיות עם משפחתי וחבריי, בקרוב תהיה הזדמנות נוספת בשבילי בכדורגל".



José Mourinho is present for this afternoon's Ligue 1 match between Lille & Montpellier. (IF) pic.twitter.com/RBfP8Azxmc

— Get French Football News (@GFFN) February 17, 2019


כזכור, מוריניו אימן קבוצות בפורטוגל, ספרד, איטליה ואנגליה וזכה ב-25 תארים במהלך הקריירה, בהם שלוש אליפויות אנגליה ושתי זכיות בליגת האלופות. הוא עזב את השדים האדומים לאחר הסכסוך המתוקשר עם פול פוגבה והוכרח לשמור על שתיקה בנוגע לתקופתו ב'אולד טראפורד' בעקבות הסכם סודיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי