פ.ס.ז' דרסה 1:5 את מונפלייה, 0:0 בין בורדו לגנגאן

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | AFP

אלופת צרפת ניצלה את הפגרה האירופית והביסה בקלות את הקבוצה מהמקום השישי במשחק השלמה, אחרי שערים של קורזאווה, די מריה, אנקונקו, אמבפה ושער עצמי של הילטון. מולה רק צימק לאורחת

קבוצות: מונפלייה
(גודל טקסט)
בזמן שהתקיימו שני המפגשים הסוערים בשמינית גמר ליגת האלופות בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס ושאלקה למנצ'סטר סיטי, בליגה הצרפתית נערכו הערב (רביעי) שני משחקי השלמה כשבמוקד המשחק בין פריז סן ז'רמן למונפלייה בו הביסה האלופה 1:5 במגרשה ביתי. במשחק המקביל בורדו לא הצליחה להכניע את נועלת הטבלה ונפרדה ב-0:0.


פריז סן ז'רמן – מונפלייה 1:5
למרות הניצחון המרשים על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, אפשר לומר שבמסגרת המקומית יש אכזבה ביכולת של חבורתו של טוכל, שהפסידה 2:1 לליון וניצחה פעמיים רק 0:1 את בורדו ואת סנט אטיין. אבל הערב, האלופה התפוצצה על מונפלייה עם חמישה כיבושים. קורזאווה העלה את המארחת ליתרון מוקדם בדקה ה-13, מונפלייה אמנם הצליחה להשוות בדקה ה-31 אחרי שער של מולה, אך בדקה ה-45 אנחל די מריה השיב את היתרון בדקה ה-45. בחצי השני פריז כבשה שלושה שערים תוך שש דקות על ידי אנקונקו (73), שער עצמי של היטלון הוותיק (78) וכוכב הקבוצה אמבפה (79) שהשיבו לעצמם מעט את הביטחון ההתקפי לקראת הגומלין נגד השדים האדומים.


5⃣e victoire consécutive ✔️
2️⃣0️⃣e ⚽️ de la saison en #Ligue1 pour @KMbappe

#AllezParispic.twitter.com/ho6uWayKJr

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) February 20, 2019


תוצאה נוספת
בורדו – גנגאן 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי