לא עוצר: פיני זהבי החתים את מאמן בנפיקה וספורטינג לשעבר

פיני זהבי
פיני זהבי | Gettyimages

אחרי שרקם אין ספור עסקאות וייצג מאמנים ושחקנים מהשורה הראשונה, סוכן העל הישראלי החתים את ז'ורז'ה ז'זוס שאימן במועדוני הפאר הפורטוגלים כשמונה שנים

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי ממשיך לעבוד קשה ולהחתים מאמנים בכירים בכדורגל העולמי. ברונו ג'נסיו, מאמן ליון, כבר אמר שישמח להצטרף לזהבי, והישראלי יהיה הנציג שלו אחרי שלא ברור אם המאמן ימשיך את הקדנציה בליון. כעת, זהבי צירף מאמן בכיר נוסף לרשימה המכובדת בדמותו של ז'ורז'ה ז'זוס, שאימן העונה באל הילאל הסעודית. "אה בולה" הפורטוגלי פרסם שזהבי הגיע לפורטוגל לפני שבוע וחצי וסגר את הפרטים האחרונים בחוזה של הלקוח החדש, שכאמור מעתה ייוצג על ידי סוכן העל.

ז'זוס, בן ה-64, אימן את בנפיקה בשנים 2009 עד 2015 ואחר כך עורר סערה גדולה, כאשר אפילו לא חצה את הכביש (כי האצטדיונים באותו צד של הכביש ובאותו רחוב), והצטרף לספורטינג ליסבון, היריבה העירונית של בנפיקה, בה אימן בין השנים 2015-2018. בסך הכל אימן הפורטוגלי עד כה 13 קבוצות שונות בקריירה ונדמה שבעזרתו של פיני זהבי היד עוד נטויה מבחינתו.

בתוך כך, ה"לאקיפ" הקדיש שני עמודים לפיני זהבי ובו מתוארת מערכת הקשרים הענפה של האחרון עם קבוצת הפאר הצרפתית פריז סן ז'רמן שכידוע, מוחזקת על ידי ממשלת קטאר, ובפרט עם הנשיא הקטארי שלה, נאסר אל חלאיפי.


עוד לקוח של פיני זהבי. ז'ורז'ה ז'זוס (Gettyaimges)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי