ניימאר: "אמבפה יכול להפוך לאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה"

קיליאן אמבפה עם ניימאר
קיליאן אמבפה עם ניימאר | Gettyimages

הברזילאי של פריז סן ז'רמן שמחלים מפציעה החמיא לשותפו לחלק ההתקפי ואמר: "יש לי איתו כימיה נהדרת כמו עם ליאו מסי", והתייחס לעתידו: "ריאל מדריד הוא מועדון ענק שכל שחקן רוצה לשחק בו"

(גודל טקסט)

ניימאר שעדיין משתקם מפציעה בקרסול ממשיך לייצר כותרות מחוץ למגרש, כאשר התראיין ל'גלובו ספורט' וסיפק מספר ציטוטים מעניינים במיוחד בקשר לחברו לחוליית ההתקפה בפריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. בנוסף התייחס גם על מעבר אפשרי לריאל מדריד.

"הקשר שלי עם אמבפה הוא הטוב ביותר שאפשר לבקש בתוך ומחוץ למגרש", כך אמר ניימאר על החלוץ הצרפתי בן ה-20 והוסיף: אני מכנה אותו 'Golden Boy' יש לי חיבה מיוחדת אליו, הוא יכול להפוך לאחד הכדורגלן הטובים בהיסטוריה, ואני מנסה לעזור לו להגשים את המטרה".

בנוסף ציין שחקן ההתקפה הברזילאי כי אין קנאה בין השניים: "כשהוא רוצה שאני אכבוש הוא מוסר לי ואותו דבר גם הפוך, יש לנו כימיה נהדרת, בדיוק כמו שהייתה לי עם ליאו מסי".


ניימאר מחמיא לקיליאן אמבפה (Gettyiamges)

לסיום דיבר ניימאר על אפשרות כי יעזוב את קבוצתו לריאל מדריד: "אין ספק כי מדובר באחד מהמועדונים הגדולים בעולם וכל שחקן היה רוצה לשחק שם, אני שמח בפריז, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד. לשחק בברצלונה היה החלום שלי והפכתי אותו למציאות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי