ניימאר: "אמבפה הוא תופעה יוצאת דופן, שחקן מדהים"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' מלא מחמאות ושבחים כלפי חברו לקבוצה. "מצפה לו קריירה נפלאה והוא רק יילך וישתבח עם הזמן", אמר. החלוץ הצרפתי ניצב בפני אליפות שלישית בצרפת ומביט קדימה. אולי לכיוון ריאל מדריד?

(גודל טקסט)

קיליאן אמבאפה הוא כבר תופעה יוצאת דופן ואני צופה שהוא יהפוך להיות אחד השמות הגדולים בעולם הכדורגל". כך אומר חברו לקבוצת פ.ס.ז' ניימאר בראיון למגזין גול. לדבריו של הכוכב הברזילאי הבינלאומי, אמבפה הוא כבר שחקן מדהים והוא צופה לו קריירה מפוארת.

עלייתו המטאורית של החלוץ הצרפתי הצעיר החלה בעונת 2016/2017 כששיחק במונאקו וזכה איתה באליפות צרפת. עונה לאחר מכן הוא עבר לפ.ס.ז' וזכה גם איתה באליפות הליגה הצרפתית והנה העונה, שוב עם פ.ס.ז' הוא קרוב לזכייה שלישית בתואר. אם לא די בכל זאת, הוא גם זכה עם נבחרת צרפת בגביע העולם כשבגמר מונדיאל 2018 ברוסיה, הוא שיחק במדי נבחרתו שניצחה את קרואטיה 2:4 ואף כבש את השער הרביעי לזכות צרפת.

בעונה זאת בלבד, הוא רשם 31 שערים מדהימים ו-15 בישולים בכל המסגרות ב-35 הופעות, כולל 26 שערים ושמונה בישולים ב-23 משחקים בליגה הצרפתית. חברו לקבוצה הצרפתית, הברזילאי ניימאר, לא חוסך שבחים מהחלוץ הצעיר והכשרוני  וסבור שהוא עוד יכול להשתפר עוד ועוד ולהציג יכולות גבוהות יותר. "בשבילי אמבפה הוא תופעה. מצפה לו קריירה נפלאה והוא רק יילך וישתבח עם הזמן", אמר הברזילאי.


אמבפה וניימאר. מחמאות מהברזילאי לצרפתי (gettyimages)

הוא הוסיף: "אין לי ספק שהוא יהפוך להיות אחד השמות הכי גדולים בכדורגל העולמי. הוא אדם רגוע, מאושר, מלא שמחה, חביב ואוהב להתבדח. יחד עם זאת, ברור שהוא עדיין ילד שצריך לצבור יותר ניסיון".

שמותיהם של ניימאר ואמבאפה כבר נקשרו באופן קבוע עם מעבר לריאל מדריד תמורת כסף גדול, והשמועות האלה הלכו וגברו, במיוחד במקרה של אמבאפה, בעקבות מינויו מחדש של הצרפתי זינדין זידאן למאמן הבלאנקוס. אמבפה עצמו כבר סיפר בעבר על הערצתו לבלאנקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי