שטרסבורג זכתה בגביע הליגה עם 1:4 בפנדלים על גנגאן

שחקני שטרסבורג חוגגים
שחקני שטרסבורג חוגגים | AFP

אחרי חמש זכיות רצופות של פ.ס.ז, הקבוצה ממרכז הטבלה זכתה בתואר החשוב לאחר 14 שנים בדו קרב מהנקודה הלבנה, ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית. צמד של באלוטלי לא הספיק למארסיי שנפרדה בתיקו 2:2 עם אנז'ה

(גודל טקסט)
לאחר שפריז סן ז'רמן זכתה בגביע הליגה הצרפתית חמש שנים ברציפות, שטרסבורג ניצחה הערב (שבת) את גנגאן בגמר בדו קרב פנדלים וזכתה בתואר היוקרתי. בעקבות הזכייה, שטרסבורג שנמצאת במקום התשיעי בטבלה תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.


שטרסבורג – גנגאן (0:0) (1:4 בפנדלים)
שתי הקבוצות ניצלו את המעמד הנדיר מבחינתן והפגינו לחימה לאורך 90 דקות בהן לא נרשמו אירועים משמעותיים. גם בהארכה נראה היה ששני הצדדים כבר נופלים מהרגליים וההכרעה הגיעה מדו קרה מהנקודה הלבנה.


לאחר שפרשיץ' הבקיע את הפנדל הראשון של שטרסבורג, מנדי החמיץ עבור גנגאן כשבעט לשמיים. את הפנדל השלישי של הקבוצה מהתחתית בעט רוני רודלין אך השוער קאמרה הצליח להדוף. קרול ניגש לבעיטה המכריעה ובקור רוח כבש ושלח את האוהדים של שטרסבורג לחגוג זכייה בגביע אחרי 14 שנים.


גנגאן המאוכזבת תאלץ להתרכז כעת במאבקי ההישרדות בליגה הצרפתית. כעת היא נמצאת במקום ה-18 שמוליך למבחנים על הירידה, והיא מפגרת בשבע נקודות אחרי אמיין שנמצאת מקום אחד מעליה.



סניין פרסיץ' חוגג זכייה בתואר (AFP)


מארסיי – אנז'ה 2:2
לאחר הניצחון 0:1 של ליון על ראן אמש התקיים משחק נוסף במחזור ה-30 ובו מארסיי נפרדה בתיקו ביתי 2:2 עם אנז'ה. המארחת עלתה ליתרון מהיר בדקה הרביעית לאחר שער של מריו באלוטלי שקיבל כדור עומק נפלא מלוקאס אוקמפוס. כעבור 12 דקות הארגנטינאי מצא את האיטלקי פעם נוספת והחלוץ הנהדר השלים צמד עם בעיטה חזקה שטוחה מחוץ לרחבה.



מריו באלוטלי חוגג צמד (AFP)


אך מכאן החלה החזרה של אנז'ה, תומא מנגיני צימק ל-1:2 בדקה ה-36 לאחר בעטיה למרכז השער מפנדל. 14 דקות לסיום אנז'ה קיבלה פנדל נוסף, תומא מנגיני כמו באלוטלי השלים צמד לאחר שבעט הפעם לפינה השמאלית. 11 דקות לסיום בחם מארסיי, בונה סאר הותיר את המארחת בעשרה שחקנים לאחר שהורחק בשני צהובים.


⏱ Fin de match | #OMSCO 2️⃣-2️⃣⁰

C'est fini à l'@orangevelodrome face à Angers sur le score de 2-2. pic.twitter.com/yDxQdXUDCd

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) March 30, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי