דיווח: פריז סן ז'רמן מוכנה לשלם 70 מיליון יורו על דה חאה

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

השכר השנתי שיוצע לשוער: 21 מיליון יורו לעונה. הצרפתים מחפשים שוער בעל שיעור קומה במקומו של בופון הוותיק שמציג יכולת בינונית ורוצים לנצל את העובדה שחוזהו של הספרדי מסתיים ב-2020

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן מחפשת שוער חדש לקראת העעונה הבאה במקום ג'אנלואיג'י בופון שהפגין העונה יכולת בינונית בלי קשר לכך שהוא כבר בן 41. בין היתר, השוער עשה טעות קריטית במשחק ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד. המטרה של פ.ס.ז' היא להחתים את דויד דה חאה שוער יונייטד. לפי הדיווחים, פ.ס.ז' תהיה מוכנה לשלם על דה חאה 70 מיליון יורו ליונייטד. אולה גונאר סולשיאר רוצה להשאיר את דה חאה בקבוצתו בכל מחיר, אבל חוזהו מסתיים בקיץ 2020 לאחר שיונייטד הפעילה סעיף בחוזהו שאיפשאר לה להאריך אופציה לעונה נוספת, אולם השוער מתעקש להעלות את שכרו לגובה 350 אלף ליש"ט לחודש (400 אלף יורו לחודש).


באנגליה פורסם שפ.ס.ז' מחפשת שוער בעל שיעור קומה כבר שנים ועכשיו היא מנסה לנצל את ההזדמנות שדה חאה עוד לא חתם על חוזה ארוך ביונייטד ומנסה למשוך אותו אליה. הצרפתים מציעים לשוער שכר בגובה 21 מיליון יורו לעונה – שכר שיא עבור שוער. דה חאה דורש את הסכום הזה מיונייטד שעדיין לא הצליחה להחתימו. בפ.ס.ז' אין בעיה כלכלית והם מוכנים לשלם לו את הסכום. דה חאה רוצה העלאה גדולה משום שאלכסיס סאנצ'ס מרוויח 500 אלף ליש"ט לחודש, אבל צריך לזכור שהצ'יליאני הגיע בחינם מארסנל וכך הנהלת יונייטד יכלה לחלק לו שכר גבוה יותר שהיה נמנע ממנו אם היתה משלמת עליו סכום העברה.


לפי התוכנית של הצרפתים, בקבוצה מוכנים שיהיו בסגל הקבוצה שלושה שוערים בכירים. מלבד דה חאה ובופון גם אלפונס אראולה שיש לו חוזה עד 2023 עשוי להישאר בקבוצה. העונה רשם השוער הצרפתי 24 הופעות בכל המסגרות, יותר מבופון ששיחק 20 משחקים.


Tomorrow's back page: PSG will meet David De Gea's wage demands of £350,000 a week https://t.co/BcaVQcHJQKpic.twitter.com/MxlcrymYfG

— Sun Sport (@SunSport) 30 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי