לא עוצרת: פריז סן ז'רמן גברה 0:1 על טולוז

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

אמבפה כבש את השער ה-27 שלו העונה ונתן לאלופה ניצחון שמיני ברציפות, פ.ס.ז פתחה פער של 20 נקודות בפסגה כשהיא עם משחק חסר. 2:3 משוגע לליל בנאנט, מונאקו הפסידה 1:0 לקון לראשונה בקדנציה הנוכחית של ז'ארדים

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון), כשבמוקד פריז סן ז'רמן ניצחה 0:1 בטולוז והגדילה את הפער שלה בפסגה ל-20 נקודות. ליל השנייה בטבלה, השיגה מהפך ענק בנאנט כשניצחה 2:3 ופתחה פער של ארבע נקודות מליון שמדורגת שלישית. קון גברה 0:1 על מונאקו והחזירה את הקבוצה מהנסיכות למאבקי ההישרדות. אמיין ובורדו נפרדו בתיקו 0:0, דיז'ון הפסידה בבית 1:0 לניס.


טולוז – פריז סן ז'רמן 1:0

האורחת השיגה ניצחון שמיני ברציפות ועם פער של 20 נקודות בפסגה ומשחק חסר, נראה ששום דבר לא יכול למנוע מפריז סן ז'רמן אליפות נוספת. טולוז עוד פינטזה על נקודה אחרי שהצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-74, אז הבלם הגרמני טילו קהרר הגביה כדור מאגף שמאל אל מרכז הרחבה, קיליאן אמבפה השתלט על הכדור נהדר וכבש את שערו ה-27 העונה בליגה הצרפתית שנתן עוד ניצחון לפריזאים.


קיליאן אמבפה מבקיע כבר בשבעה מחזורים ברציפות, והאלופה תוכל לזכות באליפות נוספת בשבוע הבא אם ליל תמעד בריימס. בצד המפסיד, טולוז שמדורגת במקום ה-14 רחוקה תשע נקודות מהקו האדום עדיין לא הבטיחה הישארות ותקווה לחזור לנצח במשחק הבא נגד נאנט שצמודה אליה במקום ה-15 עם נקודה אחת פחות.


⌚️ C'est terminé au Stadium de Toulouse, le @PSG_inside l'emporte sur le fil par l'intermédiaire de @KMbappe, unique buteur de la rencontre ! #TFCPSG

#AllezParispic.twitter.com/YzSt7i36tI

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) March 31, 2019


נאנט – ליל 3:2
האורחת שהפסידה במחזור הקודם בבית למונאקו, מרגישה שליון נושפת בעורפה בקרב על המקום השני והכרטיס הישיר לליגת האלופות. אחרי מחצית ראשונה ללא אירועים משמעותיים, הגיעה המחצית השנייה עם מבול של חמישה שערים בתוך 14 דקות. נאנט עלתה ליתרון בדקה ה-54 מפנדל של ולנטין אייסריק, ושתי דקות לאחר מכן היא הכפילה את היתרון עם שער של קאליפה קוליביאלי.


האורחת התעוררה ובדקה ה-62 צמצמה את התוצאה אחרי כיבוש של רפאל לאאו. שש דקות חלפו והפעם היה זה התור של ליל לקבל כדור עונשין מ-11 מטרים. ניקולאס פפה קבע שוויון בפנדל והטירוף נמשך. דקה עברה וג'ונתן באמבה כבש את שער המהפך שהספיק לליל כדי להשיג ניצחון חשוב ולפתוח במקום השני פער של ארבע נקודות מליון שבמקום השלישי. נאנט יכולה להיות מאוד מאוכזבת אחרי שאיבדה יתרון כפול בבית, כשהיא מדורגת רק במקום ה-15, שמונה נקודות בלבד מהקו האדום.



ניקולאס פפה. מהפך אדיר של ליל (AFP)


מונאקו – קון 1:0
כשהיא סופרת כבר שבעה משחקי ליגה ללא הפסד מאז חזר המאמן לאונרדו ז'ארדים לקבוצה, מונאקו רצתה להמשיך את הבריחה שלה מהתחתית. בדקה ה-23 האורחת עלתה ליתרון אחרי שפייסל פאג'ר הגביה כדור מצויין מצד שמאל ואנזו קריבלי עלה גבוה ונגח לרשת של השוער דניאל סובשיץ', כשהתוצאה נשארה זהה עד לסיום המשחק.


הקבוצה מהנסיכות עם הפסד ראשון בליגה בקדנציה הנוכחית של ז'ארדים, וכעת היא רחוקה מקון שבמקום ה-18 שמוליך למבחנים כשבע נקודות בלבד. האורחת חזרה לנצח אחרי 11 משחקי ליגה ללא ניצחון והחמישייה שספגה בבית במחזור הקודם מול סט אטיין.



שחקני קון חוגגים (AFP)


דיז'ון – ניס 1:0
אחרי מחצית מאופסת, דיז'ון נשארה בעשרה שחקנים כשבדקה ה-54 פרדריק סמאריטאנו הורחק בכרטיס צהוב שני. כעבור שש דקות ניס הצליחה לנצל את היתרון המספרי. פייר לס מלו השתלט על כדור חוזר מהגנת המארחת ומול שער חשוף לא התבלבל וכבש את שער הניצחון שהספיק עד לסיום. ניס טיפסה למקום השביעי וכעת היא רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום הרביעי שמוליך לאירופה. בעקבות הניצחון של קון, דיז'ון ירדה למקום האחרון בטבלה.


Le Gym renoue avec le succès loin de ses bases, en s'imposant sur la pelouse du @DFCO_Officiel ⚫️#DFCOOGCN 0️⃣-1️⃣ pic.twitter.com/YPX9F8P3aw

— OGC Nice (@ogcnice) March 31, 2019


תוצאה נוספת
אמיין – בורדו 0:0

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי