ליון הובכה בבית עם 3:1 לדיז'ון, מונאקו נחלצה בדקה ה-92

שחקני ליון מאוכזבים
שחקני ליון מאוכזבים | AFP

מרטין טייר כבש תוך פחות מדקה, אבל ווסלי סעיד הפך עם צמד מהיר (3, 7) וקבוצת התחתית נעזרה בשער עצמי של רפאל כדי להתקרב לקו האדום. הקבוצה של ז'ארדים ניצלה מהפסד לגנגאן בזכות שער דרמטי של יובטיץ'

קבוצות: ליון מונאקו
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון של בורדו על מארסיי, המחזור ה-31 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים. בראשון שבהם הפתיעה דיז'ון את ליון בביתה עם 1:3. מאוחר יותר מונאקו יצאה רק עם תיקו 1:1 מנועלת הטבלה גנגאן.


ליון – דיז'ון 3:1
זה היה אמור להיות ניצחון קל של המארחת מהמקום השלישי על פני האורחת שמתחת לקו האדום. זה גם החל כך, כאשר כבר בדקה הראשונה מרטין טרייר הגיע לכדור רוחב ודחק מקרוב את שער היתרון של ליון. אלא שזה לא נמשך הרבה זמן: ווסלי סעיד הצליח להשוות בדקה השלישית, וארבע דקות לאחר מכן ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, שאמנם היתה חלשה אך פגעה בשחקן הגנה, הטעתה את אנתוני לופס וחדרה לשער.


ליון נכנסה להלם, ממנו לא הצליחה לצאת עד הסיום. והשער העצמי של רפאל בדקה ה-65 בהחלט לא עזר. דיז'ון, שעצרה רצף של שלושה הפסדים, אמנם עדיין מתחת לקו האדום, אך היא במקום ה-17 (מוביל למבחנים) ורחוקה רק שבע נקודות מאמיין שמעליה.


It's all over in Guingamp !!! A goal deep into injury time from @sjovetic earns us a valuable point on the road .

1⃣-1⃣ #EAGASMpic.twitter.com/eRSeh4PSFc

— AS Monaco EN (@AS_Monaco_EN) April 6, 2019


גנגאן – מונאקו 1:1
מונאקו חשבה שהיא יוצאת מהתקופה הרעה עם ניצחון על ליל החזקה, אבל נראה שפגרת הנבחרות לא עשתה טוב לנסיונות הקמאבק שלה. אחרי הפסד לקון שנמצאת מתחת לקו האדום, היא לא הצליחה לנצח גם את הקבוצה שבמקום האחרון בטבלה.


פליקס אבואה (23) נגח לטובת המארחת, ששמרה על היתרון עד לדקות הסיום והיה נדמה שהיא בדרך לניצחון ראשון מזה שלושה מחזורים, אבל בתוספת הזמן סטבן יובטיץ' דחק מתוך הבלגאן ברחבה. והציל את מונאקו מעוד הפסד מביך.


תוצאות נוספות
אמיין – סנט אטיין 2:2


אנז'ה – ראן 3:3


נים – קון 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי