טוכל: "על זה דיברתי כל העונה, אנחנו לא הולכים לנצח את נאנט"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | AFP

מאמן פריז סן ז'רמן התלונן כלפי ההנהלה: "בלתי אפשרי לשחק עם סגל כזה, עלינו עם שחקנים חולים. זה רק הראה שיש לנו מנטליות חזקה". אבמפה יצא על חבריו לקבוצה: "שיחקנו כמו חובבנים. אין לנו אישיות וזאת הבעיה"

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן היתה אמורה לזכות אתמול (ראשון) באליפות באצטדיון בליל, אבל ירדה מהמגרש מובסת 5:1 בהפסד הכי גדול שלה בעידן הבעלים מקטאר. העיתון "ל'אקיפ" אמר כי ליל "הפכה מחבורה של דולפינים לכרישים".


עוד לגלג העיתון: "העונה סופרים כל הזמן את השיאים שפ.ס.ז' משיגה בליגה, אז הנה שיא שהם לא חשבו עליו. ההפסד אולי לא ימנע מפ.ס.ז' לזכות באליפות, אבל הוא מעיד על הנפילה החופשית שיש בקבוצה מאז ההדחה מליגת האלופות". פ.ס.ז' ספגה חמישה שערים בליגה, לראשונה מאז שנת 2000. ל'אקיפ העניק לתומאס טוכל 3 על ניהול המשחק וציון 2 ליוליאן דרקסלר ו-3 לפארדס, אראולה וקימפמבה.


הקבוצה של תואמס טוכל עדיין מקדימה את ליל ב-17 נקודות, ויש לה עוד משחק חסר. אם תנצח ביום רביעי בנאנט, דבר שלא הצליחה לעשות בשני המשחקים האחרונים, היא תזכה באליפות. ההרחקה של חואן ברנט בדקה ה-36 אחרי שהשווה ל-1:1 איפשרה לליל לנעוץ את השיניים שלה בפ.ס.ז'.


קיליאן אמבפה מתח ביקורת על חבריו ואמר: "שיחקנו כמו חבורה של חובבנים שרק החלו לשחק. בסופו של דבר נזכה באליפות, אבל אם אתה מפסיד משחק אתה צריך להפסיד אותו בצורה מכובדת. כשחקן אתה אף פעם לא רוצה לאבד את האישיות שלך ולספוג שלושה, ארבעה או חמישה שערים. זה פשוט משפיל ולא נורמלי לקבוצה כמו שלנו. אני לא פוסל את ליל. יש לה קבוצה טובה, אצטדיון יפה ואוהדים נחמדים, אבל אתה צריך להפגין במשחק כזה יותר אישיות. זו אחת הבעיות שלנו ואנחנו צריכים לתקן אותה מהר. אנחנו צריכים לחזור מהר לפוקוס שלנו".


FT: Lille 5-1 PSG. Well… Tuchel's men savaged by their brilliant hosts after goal scorer Bernat's red card. Meunier (OG), Pepe, Bamba, Gabriel & Fonte with the LOSC goals as les Parisiens ship 5 goals for the 1st time under Qatari ownership. Title on hold. #LOSCPSG

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 14 באפריל 2019


תומאס טוכל התלונן בסיום בפעם המי יודע כמה העונה על כך שאין לו עומק בספסל ולא הסכים לדברי אמבפה: "זה קל להגיד שחסרה לנו אישיות במשחק, אבל שלטנו בתחילת המשחק. לא היו להם הזדמנויות בתחילת המשחק חוץ מהעצמי של תומאס מונייה ולנו היתה הזדמנות לכבוש משער של טילו קהרר בתחילת המחצית השנייה. הבעיה ששיחקנו עם שחקנים חולים שלא היו צריכים לשחק. זה בלתי אפשרי כשיש לך רק 16 שחקנים כשירים בסגל. המשחק הזה רק הראה לי שאני צודק וכל הזמן אנחנו משחקים על תקן חסר של שחקנים. אני חושב הפוך מאמפבה, כי ההפסד הזה מראה שיש לנו מנטליות חזקה כי כל העונה אנחנו משחקים עם פחות שחקנים".


על המשחק בנאנט: "אנחנו לא הולכים לנצח שם לדעתי. ברנט מורחק אולי למשחק או אפילו לשניים ומארקו וראטי גם לא יוכל לשחק. בסוף יהיו לי אולי 13 שחקנים כשירים. כולם רואים עד כמה לאסנה דיארה ואדריאן ראביו חזרים לנו. אני אגיד את זה לנשיא. אף אחד לא דיבר על הנושא הזה כי ניצחנו כל הזמן, אבל עכשיו כולם רואים על מה דיברתי כל העונה".


פ.ס.ז' גם איבדה במהלך המשחק את טיאגו סילבה בגלל פציעה והוא כעת בספק לגמר הגביע מול רן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי