טוכל: "אני לא יכול אפילו להגן על השחקנים שלי. שיחקנו רע"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | Gettyimages

פריז סן ז'רמן שוב פספסה הזדמנות לזכות באליפות עם הפסד 3:2 לנאנט, המאמן: "המועדון תמיד יגן על השחקנים אם הם באים עם מנטליות, הפעם זה בלתי אפשרי". הפער מליל עומד על 17 נק' כשנותרו 18 בקופה

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן פשוט מסרבת לקחת אליפות. אתמול (רביעי) היא ספגה הפסד ליגה שני ברציפות עם 3:2 לנאנט, שסוגר שלושה משחקים בהם יכלה לזכות בתואר ולא הצליחה.


משהו רע עובר על האלופה הצרפתית, ותומאס טוכל ממשיך להתלונן על היכולת של שחקניו. המשחק היה השלמה של פ.ס.ז' מהמחזור ה-28, והאלופה המכהנת עדיין מקדימה את ליל ב-17 נקודות כשנותרו 6 מחזורים לסיום. ל'אקיפ כתב שזה היה המשחק הכי גרוע של פ.ס.ז' העונה, ועוד מול קבוצה שמדורגת במקום ה-14 בליגה. העיתון סבור שכעת פ.ס.ז' עלולה להפסיד בגמר הגביע לראן. במשחק הליגה הקודם הפסידה פ.ס.ז' 5:1 לליל, בהפסד הכי גבוה שלה מזה 19 שנה. השאלה שנותרה אם זה לא ייפגע גם במאמן. ג'יאנלואג'י בופון היה היחיד שקיבל ציון סביר של 6 מה"ל'אקיפ", כל השאר קיבלו 3 ו-2.


פ.ס.ז' הפסידה לראשונה בליגה שני משחקים ברציפות מאז נובמבר 2011. עוד נתון אפילו יותר מדהים: בשלושת המשחקים האחרונים היא ספגה 10 שערים, דבר שלא קרה לה מאז מאי 1985.


2011 – Paris have lost two consecutive games in Ligue 1 for the first time since November 2011 (also 2). Ouch. pic.twitter.com/k3LzE4zoVu

— OptaJean (@OptaJean) 17 באפריל 2019


קיליאן אמבפה אפילו לא שיחק, ולמרות שדני אלבס כבש שער יתרון הקבוצה הפסידה. טוכל אמר בסיום: "היה לנו מזל שלא הפסדנו בהפרש גבוה יותר. השחקנים בכלל לא הופיעו למשחק. אני לא יכול בכלל להגן על השחקנים שלי אחרי משחק כזה. בליל שלטנו 60 דקות והרבה שחקנים היו פצועים וזה היה משחק ברמה של ליגת אלופות. נגד נאנט לא שיחקנו 90 דקות. לא היתה שום הופעה של השחקנים וזה היה בלתי אפשרי לנצח".


"אפשר להפסיד משחקים ולעשות טעויות", הוסיף טוכל, "והמועדון הזה תמיד יגן על שחקניו אם הם משחקים עם מנטליות טובה ורצון לשחק כקבוצה. אני תמיד מגן על השחקנים, אבל היום זה היה בלתי אפשרי. שיחקנו רע מאוד והיה לנו מזל לא להפסיד שוב 5:1. לא יודע מה היה חסר לנו, אבל זאת המציאות".


להגנת המאמן אפשר לומר שהוא שיחק בהרכב חסר לחלוטין עם חלוץ בן 20 בשם מטהאן גוקלו, צרפתי ממוצא טורקי, שערך הופעת בכורה בבוגרים. הוא לפחות כבש שער בכורה במשחק הראשון שלו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי