ניימאר צפוי לחזור לסגל פריז סן ז'רמן נגד מונאקו

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

דיווח ב-ESPN: מקורות בקבוצה אישרו שהברזילאי יזכה למעקב צמוד ביומיים הקרובים ואם הכל יעבור כשורה ייטול חלק במשחק ביום ראשון, בסיומו צפויים טוכל ושחקניו לזכות באליפות רשמית

(גודל טקסט)

כמה שחיכו בפריז סן ז'רמן לחזרתו של ניימאר מהפציעה שהשביתה אותו מאז ינואר, כשנפגע בניצחון על שטרסבורג בגביע, והנה זה קורה – ועוד במשחק האליפות. לפי דיווח ב-ESPN, הברזילאי צפוי להיכלל בסגל הקבוצה ביום ראשון נגד במונאקו, משחק בית שניצחון בו יבטיח להם רשמית את התואר.

מקורות בקבוצה אישרו ל-ESPN כי ביומיים הקרובים יעקבו הצוותים הרפואיים והמקצועיים כאחד אחרי ניימאר, בתקווה שלא למצוא שום דבר חריג ולתת לו את האור הירוק לשוב לסגל ולפחות לעלות מהספסל במשחק שצפוי להכתיר את הקבוצה לאלופה. אגב, שחקני פ.ס.ז' יעלו למשחק עם לוגו של קתדרלת נוטרדאם כמחווה לסמל העיר שעלה בלהות וייקח שנים עש שישוחזר.

ניימאר כמובן מצפה לכמה שיותר דקות במדי קבוצתו כדי להוכיח שהוא לא רק כשיר, אלא גם במיטבו לקראת הקופה אמריקה שתיערך בקיץ בברזיל והוא כמובן מי שאמור להוביל את הסלסאו לזכייה בתואר, ממנה מצופה לזכות בתור המארחת. דקות מול מונאקו, גם אם מהספסל, יחזקו את הסיכוי שהוא יפתח בגמר הגביע נגד ראן בשבת הבאה.

עוד נכתב בדיווח כי בקבוצה אישרו שגם ניימאר וגם קיליאן אמבפה לא מתוכננים לעזוב וימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה.


ימשיכו יחד גם בעונה הבאה. ניימאר ואמבפה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי