דיז'ון הדהימה את ראן עם 2:3, ליון ניצחה 1:2 את אנז'ה

מרטין טרייר
מרטין טרייר | AFP

קבוצות התחתית רשמה ניצחון שני בתוך שלושה משחקים שצימק את הפער מחוף מבטחים לארבע נקודות בלבד. חבורתו של ברונו ז'נסיו קטעה רצף של שני הפסדים רצופים הודות לשערים של דפאי וטרייר

(גודל טקסט)
המחזור ה-33 של הליגה הצרפתית נמשך הערב (שישי) עם משחק הבית של דיז'ון נגד ראן בו השיגה המארחת 2:3 מרהיב. במשחק השני ליון עשתה את המוטל עליה עם 1:2 קליל על אנז'ה


ליון – אנז'ה 1:2
יכול להיות שההודעה של ברונו ז'נסיו שאמר שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה לאחר שלוש וחצי שנים על הקווים או אולי בגלל שיריבתה השנואה סנט אטיין נושפת בעורפיה, אבל השורה החתונה היא שליון חזרה לנצח אחרי שני הפסדים מפתיעים לדיז'ון ונאנט עם 0:2 על אנז'ה ממרכז הטבלה.


בדקה ה-14 חוסאם הואר שלח כדור נפלא מחצי מגרש לממפיס דפאי שלא התבלבל וכבש את הראשון של ליון. שש דקות לסיום המחצית חוסאם הואר רשם את הבישול השני שלו, הפעם למרטין טרייר שפרץ בעוצמה לרחבה והכפיל את היתרון. בדקה ה-89 אנז'ה צימקה לאחר שער עצמי של לוקא טוזאר, אך זה היה מאוחר מידי עבור האורחת שיצאה בידיים ריקות.



כובשי השערים של ליון. מרטין טרייר וממפיס דפאי (AFP)


דיז'ון – ראן 2:3
דיז'ון ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית עם עוד ניצחון נהדר, הפעם נגד ראן ממרכז הטבלה. כעבור 20 דקות המגן נייף אגר נגח את השער הראשון במשחק לאחר קרן של נעים סליטי הנהדר. אדיריין הונו איזן את התוצאה בדקה ה-52, אך השוויון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד – בנג'מין ג'אנו החזיר את היתרון לדיז'ון עם בעיטת חצי יעף מחוץ לרחבה שנהדפה קודם לכן על ידי שוערה של ראן.


בדקה ה-61 אמבאייה ניאנג הזכיר לכולם כמה כישלון יש לו ושחקן ההתקפה כבש שער יפה אפילו יותר משל ג'אנו עם מספרת מדויקת לחיבורי הקורות. אבל למרות הניסיון של ראן, על המשחק היה רשום רק מנצחת אחת וזוהי דיז'ון שעלתה ליתרון בפעם השלישית בדקה ה-83 כאשר ווסלי סעיד קיבל כדור ברחבה, הטעה את השוער וקבע את תוצאת המשחק.


Victoiiiire ! Le DFCO s'impose face au @staderennais ! 3-2 !
Quel match !

Résumé et réactions à suivre sur https://t.co/x13fKpEwbt#DFCOSRFCpic.twitter.com/KBVCUJ9sNC

— Dijon FCO (@DFCO_Officiel) April 19, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי