ניימאר: "אוהב את ברצלונה, אבל הרגשתי צורך לעזוב"

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | Gettyimages

לקראת גמר הגביע בין ראן לפריז סן ז'רמן (שבת,21:50 בספורט2), בסיומו יוכל הברזילאי להשלים זכייה שנייה ברציפות בדאבל, הוא סיפר בראיון לפוקס: "הכי הייתי רוצה לשחק עם הזאר, ביחד אנחנו יכולים לעשות שמות"

(גודל טקסט)

אחרי זכייתה השמינית באליפות והשנייה ברציפות, פריז סן ז'רמן תוכל להשלים מחר (שבת, 21:50 בספורט2) גם זכייה בדאבל שני רצוף אם תנצח את ראן בגמר הגביע הצרפתי שייערך בסטאד דה פראנס בפריז. ראן מגיעה למשחק בכושר רע למדי, לאחר שישה מחזורים ברציפות ללא ניצחון, אולם בחצי גמר הגביע היא הדהימה 2:3 את ליון (שלישית בליגה), גברה בדרך גם 1:2 על ליל (השנייה בטבלה) וכעת תנסה לחולל סנסציה על חשבון מחזיקת הגביע בארבע השנים האחרונות.

מי שצפוי לפתוח בפריז סן ז'רמן ולערוך למעשה בכורה מחודשת בהרכב, מאז נפצע בינואר, הוא ניימאר, כוכב הקבוצה מעיר האורות שבמשחק האליפות  נגד מונאקו עלה מהספסל למחצית השנייה וכעת מתוכנן לשוב ל-11 של תומאס טוכל, גם כדי להוריד כמה שיותר חלודה לקראת משחקי הקופה אמריקה שייערכו הקיץ בברזיל, אותה הוא יוביל עם סרט הקפטן על זרועו.

לכבוד חזרתו, התראיין ניימאר לרשת FOX וסיפר מדוע בחר לעזוב את ברצלונה: "הרגשתי שאני צריך אתגר חדש, לנסות לזכות בתארים שאין לי ולחוות קשיים שלא היו לי. בארסה זה מועדון שתמיד היפנט אותי ואני אוהב אותו גם היום". עם זאת, כשנשאל מי השחקן שהכי היה רוצה לשחק איתו, בחר דווקא בכוכב שמיועד לעבור לריאל מדריד: "הייתי רוצה לשחק עם אדן הזאר".

ניימאר אמר על כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה: "אני חושב שסגנון המשחק שלו מאוד דומה לשלי ואני חושב שנוכל להסתדר. בטוח שעשה שמות ביחד", סיכם הכוכב.


ניימאר והזאר במדי נבחרותיהם. יחד בריאל בעתיד? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי