סנט אטיין ניצחה 2:3 את מונאקו, ליון נפרדה ב-2:2 נגד ליל

ליון נגד ליל
ליון נגד ליל | AFP

מרטינס כבש ראשון לקבוצה מהנסיכות, אבל הירוקים פתחו במחצית השנייה, הפכו את התוצאה לאחר כיבוש עצמי של טורה ושערים של קאבלה ונורדין וחלפו זמנית מעל יריבתה השנואה, שחילצה נקודה וחזרה למקום השלישי

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 של הליגה הצרפתית יינעל הלילה (ראשון) עם משחק הצמרת של ליון נגד ליל שהסתיים בתיקו 2:2. במשחקים שפתחו את היום מונפלייה חזרה מפיגור וחילצה 1:1 נגד אמיין, דיז'ון ממשיכה להסתבך לאחר 3:0 נגד נאנט, מחזיקת הגביע הטרייה, ראן, נפרדה ב-2:2 נגד טולוז ובמשחק הגורלי של הערב סנט אטיין חזרה מפיגור וניצחה 2:3 את מונאקו.


ליון – ליל 2:2
אחרי הניצחון 2:3 של סנט אטיין על מונאקו, עלו הירוקים למקום השלישי על חשובנה של ליון שידעה שאם תצבור נקודה נגד סגנית האלופה היא תחזור למקום אשר מוביל לכרטיס לליגת האלופות. מרטין טרייר העלה את המארחת ליתרון אחרי 11 דקות, אך משם ליל הפכה את התוצאה משני שערים במחצית השנייה של לואיק רמי (50) שכבש מול קבוצת נעוריו ושל בובאקרי סומארה (68). אבל בסופו של דבר חבורתו של ז'נסיו חילצה נקודה הודות לכיבוש של לאו דובואה 16 דקות לסיום.




מונאקו – סנט אטיין 3:2
סנט אטיין אולי בדרך לעונה היסטורית, מועדון הפאר הצרפתי שמועלם לא היה בליגת האלופות מאז 1982 עשה צעד נוסף לעבר ההישג לאחר ניצחון מרשים על מונאקו. המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ראשונה על לוח התוצאות לאחר כיבוש של גלסון מרטינס לאחר 18 דקות וקבע את תוצאת המחצית. המהפך של הירוקים החל במחצית השנייה כאשר מצאה את השוויון לאחר שער עצמי של פודה באלו-טורה (49), הפכה את התוצאה מכיבוש של רמי קאבלה (71) וארנאוד נורדין סגר את הסיפור. קרלוס ויניסיוס הברזילאי צימק ל-3:2 בתוספת הזמן אבל זה היה מאוחר מידי עבור מונאקו שטרם הבטיחה את הישארותה בליגה.




מונפלייה – אמיין 1:1
מונפלייה הגיעה למשחק הביתי לאחר שלושה משחקים רצופים כאשר במפגש האחרון השיגה 2:3 סנסציוני על פ.ס.ז' והערב היא קיוותה לשוב למקום החמישי נגד קבוצת התחתית שזקוקה גם היא לנקודות כדי להבטיח את הישארותה בליגה. האורחת עקצה את מונפלייה בדקה ה-66 משער של ג'ון מנדוסה הקולומביאני. מונפלייה חיפשה את השוויון ומצאה אותו תשע דקות לסיום לאחר כיבוש אדיר של פלורן מולה שהפציץ עם וולה בתוך הרחבה וקבע חלוקת נקודות.


נאנט – דיז'ון 0:3
דיז'ון קיבלה הזדמנות הערב לעלות מעל הקו האדום במשחק החוץ נגד נאנט שכבר הבטיחה את מקומה בליגה, אבל האורחת לא היוותה יריב וספגה תבוסה כואבת. אבדולייה טראורה (51), קאילפה קוליבאלי (74) ו-ולנטין רונגייה (80) כבשו למנצח, נייף אגר הורחק למפסידה (73) וגרם לפנדל שהוביל לשער השני.




תוצאה נוספת
טולוז – ראן 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי