סאלה לפני התרסקות המטוס: "לא אעבור, לנשיא אכפת רק מכסף"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

מספר חודשים לאחר הטרגדיה הקשה, שיחות "וואטסאפ" של החלוץ שהלך לעולמו בדרכו לקבוצתו החדשה קרדיף נחשפו בצרפת: "אפילו לא שאלו אותי מה דעתי, זו לא הצעה שמעניינת אותי"

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

אחת הטרגדיות הגדולות ביותר של עולם הספורט נרשמה בחודש ינואר האחרון, כאשר כוכב נאנט, החלוץ הארגנטיני אמיליאנו סאלה, עשה את דרכו לעיר קרדיף בוויילס כדי להתחיל רשמית את דרכו בקבוצה, מספר ימים לאחר שחתם רשמית בקבוצת הפרמיירליג. סאלה כבר הוצג במועדון ושב לצרפת רק כדי להיפרד ולארוז את חפציו האחרונים, אבל, כידוע, עקבות המטוס שעשה את דרכו מצרפת לוויילס נעלמו תוך זמן קצר ורק לאחר חיפושים ארוכים שנמשכו ימים ארוכים נמצא המטוס ובו גופת החלוץ.


הבוקר (חמישי) נחשפו שיחות חדשות של סאלה ז"ל, בהן אנו מגלים לראשונה כי הוא כלל לא היה מעוניין במעבר לקרדיף, שכידוע נשרה בחודש שעבר לצ'מפיונשיפ. בעיתון הצרפתי "לאקיפ" ציטטו את סאלה, לפי השיחות באפליקציית "ווטסאפ" כשבועיים לפני התאונה, בהן אמר החלוץ "שלחתי אתמול בלילה הודעה למייסה (מי שהיה סוכנו) והוא התקשר אליי אחרי מספר שעות. שוחחנו והוא אמר לי שפרנק קיטה (בנו של נשיא נאנט) ביקש שאצור איתו קשר. הוא אמר לו שהם רוצים למכור אותי ושיש הצעה מקרדיף, ושכרגע יש מו"מ כי זו הצעה עם הרבה כסף. הם רוצים שאעבור לשם וזה נכון שהחוזה טוב, אבל זו לא הצעה שמעניינת אותי ברמה המקצועית".

עוד אמר סאלה לפי הפרסום בצרפת: "אני חושב שמייסה צריך למצוא לי משהו טוב יותר עד סוף חלון ההעברות. הוא סירב להצעה מקרדיף כי הוא גם חושב שאנחנו בעמדת כוח ויכולים להשיג טוב יותר. אני לא רוצה לעבור לשם, למרות שהחוזה טוב ולא אכפת לי שאני בעמדה טובה וחזקה. ברור שאני רוצה שתהיה לי הצעה טובה כלכלית ושגם תתאים לי מקצועית, אבל לא תמיד אפשר להשיג גם וגם. אני לא רוצה לדבר עם הנשיא כדי לא להתעצבן, אני נגעל מהשיחות איתו והוא בכלל רוצה למכור אותי – הוא יקבל את הכסף שהוא רוצה, אה? אפילו לא שאל אותי מה אני רוצה, רק אכפת לו מכסף".


סאלה. כלל לא רצה לעבור, אם להסתמך על השיחה שנחשפה (AFP)

נשיא נאנט ולדמר קיטה הגיב לדברי סאלה וצוטט בעיתון: "אני מופתע ומאוכזב, כי אני מנסה להיות בסדר עם כולם ועליי לקבל את זה שאחרים כנראה חושבים אחרת. לצערי התאונה הזו קרתה, כי אני חושב שאחרת כולם היו מרוצים היום. יש לי הרגשה שאלה לא המילים שלו, כי אם רק הייתי רוצה להרוויח כסף זו לא העסקה שהייתי עושה – לא היה נשאר לי יותר מדי אחרי כל העמלות וכספי תיווך לסוכנים. היום אני אפילו לא רוצה את הכסף, כדי לא להרוויח מבן אדם שהלך לעולמו בכזו טרגדיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי