דיז'ון שרדה אחרי מופע אימים של ג'רמי ואשו ו-1:3 על לאנס

ווסלי סעיד
ווסלי סעיד | Gettyimages

טעויות נוראיות של שוער הקבוצה מליגת המשנה אפשרו לאדומים לנצח ולהבטיח את הישארותם בליגה הבכירה לעונה רביעית ברציפות. צמד לנעים סליטי התוניסאי. באיטליה: ורונה חזרה לליגה הראשונה

קבוצות: דיז'ון
(גודל טקסט)
אחרי 1:1 במשחק הראשון של פלייאוף העלייה/ירידה בליגה הצרפתית, דיז'ון ולאנס עלו היום (ראשון) למשחק הגומלין שבו "החרדלים", שמשחקים בליגה הראשונה מאז 2016, הבטיחו את הישארותם בליגה הבכירה לעונה רביעית ברציפות בזכות ניצחון 1:3 על היריבה שחלמה לעלות מליגת המשנה.


האדומים שסיימו במקום ה-18 בצרפת עלו ליתרון בדקה ה-28 מרגליו של נעים סליטי התוניסאי שסיפק מבצע סולו נהדר באגף שמאל. ז'אן-קווין דוברן השווה 11 דקות לאחר מכן, כשניצל מצב נייח על מנת לנגוח פנימה. כאן התחיל מופע האימים של שוער לאנס ג'רמי ואשו. בדקה ה-70, הוא ניסה לעבור שחקן יריב בתוך הרחבה שלו במקום להרחיק ואפשר לווסלי סעיד להחזיר את היתרון למארחת. בסמוך לסיום הזמן החוקי, ואשו יצא בצורה נוראית מהשער שלו והשאיר את סליטי מול שער ריק, על מנת לקבוע את תוצאת המשחק.


גם באיטליה התקיים הגומלין של פלייאוף העליה כשהשורה התחתונה היא שהלאס ורונה חזרה לליגה הראשונה, אחרי שניצחה 0:3 את צ'יטאדלה. האחרונה ניצחה 0:2 במשחק הראשון, אך זה לא הספיק לה בגומלין והיא תישאר עונה נוספת בליגת המשנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי