בופון: "ויתרתי על הרבה מאוד כסף, אני מחפש ריגוש חדש"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

בראיון באיטליה, "ג'יג'י" חשף מה הוביל אותו לא להמשיך לשנה נוספת ב-פ.ס.ז': "הבנתי שזה לא בשבילי". על עתידו אמר השוער: "קיבלתי כמה הצעות טובות והכל עדיין פתוח"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ג'יאנלואיג'י בופון, השוער האיטלקי שרק לאחרונה פורסם כי לא ימשיך לעונה נוספת בפריז סן ז'רמן, התראיין היום (ראשון) ל"קוריירה דלו ספורט" לגבי עתידו בכדורגל העולמי וסיפר מדוע החליט לא להמשיך באלופת צרפת. את הראיון פתח בופון כשאמר: "לפני כמה ימים קראתי משפט שאהבתי. עיתונאי שנשאל האם יחזור לוורונה השיב 'זה הריגוש שאני מחפש'. את האמת, גם אני נמצא בחיפוש אחר ריגושים".

לפני עזיבת פריז הבהיר השוער כי הוא במצב מצוין, וצריך לקחת את זה בחשבון. הכוונה הייתה שקבוצתו הצרפתית הציעה לו חוזה לעונה נוספת, אך כשוער שני בקבוצה. "מתוך 65 משחקים, אני אשחק בערך 40-45 משחקים בעונה אם אהיה כשיר", אמר והוסיף: "ממש כמו שהיה כשהייתי ביובנטוס בשנים האחרונות. כבר לפני חמישה חודשים פ.ס.ז' הודיעו לי על החוזה החדש, מה שהקנה לי הרבה זמן לחשיבה ובסוף הבנתי שזה לא בשבילי. ויתרתי על הרבה מאוד כסף (שמונה מיליון יורו) כי אני מחפש ריגוש חדש. בגיל 41, יש לי כמעט צורך פיזי בריגושים".

לקראת העונה המתקרבת, השוער הוותיק עדיין שחקן חופשי, ולגבי עתידו אמר: "אני נמצא באותה סיטואציה כמו בקיץ הקודם. אני נמצא במקום רגוע לגמרי עכשיו. הכל עדיין פתוח ויכול להיסגר בעוד שנה מעכשיו, או אפילו ב-15 ימים. קיבלתי כמה הצעות טובות, אבל עדיין חסר לי המניע שאני מחפש. אני יכול להחליט בסופו של דבר לקחת שנה אחת לעצמי, שנה של חופש והכשרה".

ג'יאלואיג'י בופון. שנה אחת בחוץ בהחלט אפשרות עבורו. (Thananuwat Srirasant/Getty Images for ICC)
ג'יאלואיג'י בופון. שנה אחת בחוץ בהחלט אפשרות עבורו. (Thananuwat Srirasant/Getty Images for ICC)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי