דיווח: פ.ס.ז' סירבה להצעת ברצלונה, ניימאר עשוי להחרים אימונים

ניימאר
ניימאר | AFP

בצרפת פורסם כי הקטלונים יצרו קשר בניסיון לצרף את הכוכב, אולם נענו בשלילה. החלוץ שוקל צעדים חריפים במטרה לקבל את השחרור וצפוי לשבור שתיקה בסיום הקופה אמריקה, אז גם יתנצל בפני האוהדים על עזיבתו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
כבר שבוע שבאירופה עוסקים בחזרתו האפשרית של ניימאר לברצלונה. הכוכב הברזילאי שכבר פנה לנשיא נאסר אל חלאיפי וביקש לחזור לברצלונה, הסכים להפחית בשכרו כדי לשוב לקאמפ נואו ואף להתנצל בפני האוהדים, דבר שיקרה רק בסיום הקופה אמריקה או לחלופין כשברזיל תודח, אלא שהוא חושש שממורכבות העסקה בין הצדדים. לפי התקשורת בספרד, הכוכב הברזילאי כבר מתכנן את צעדיו.


לפי שער "מונדו דפורטיבו", הברזילאי הציב לעצמו כדד ליין את תאריך ה-8 ביולי, אז אלופת צרפת חוזרת להתאמן לקראת העונה החדשה. ניימאר שוקל אפילו להחרים את קדם העונה אם לא תתרחש התקדמות. בכתבה צוין שניימאר יעדיף להימנע מצעדים כאלה והוא מאמין שההודעה ששלח לנשיא תספיק, וינסה להפעיל את מקורביו, בין היתר סוכן העל פיני זהבי.


לעומת זאת, ב"לה פריזיאן" נטען שברצלונה כבר יצרה קשר ראשוני עם פ.ס.ז' והתבשרה כי לא ינוהל כל מו"מ עבור הברזילאי. עם זאת, הלחץ הכבד שצפוי להפעיל השחקן עשוי להשפיע וברצלונה כבר העבירה מסרים לפיהם היא מבינה שאחד משחקניה הבכירים ייכלל בעסקה: פיליפה קוטיניו או איבן ראקיטיץ' יחד עם עוד מאה מיליון יורו. ב"לאקיפ" הציגו את שלישיית החוד הצפויה של ברצלונה לקראת העונה הבאה: ניימאר, ליאו מסי ולואיס סוארס וכתבו "הטירוף בגדולתו".


בינתיים, שחקן העבר של ברצלונה, פרנסיסקו קרסקו ששיחק בקבוצה במשך 11 שנה, לא מבין את המאמצים של הקבוצה וטוען שאנטואן גריזמן מספיק בהחלט. "לא הייתי סולח לניימאר גם אם היה מגיע לקאמפ נואו על הבירכיים", אמר בתוכנית הטלוויזיה אל צ'ינרגיטו.


ועוד בברצלונה, שחקן העבר ריבאלדו ענה ללואי ואן חאל שמתח ביקורת קשה על ליאו מסי וניימאר בראיון שהעניק בתחילת השבוע. ריבאלדו, שכזכור היה מסוכסך עם המאמן ההולנדי, כתב באינסטגרם: "ליאו מסי, ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו הם שחקנים שעושים דברים לא מהעולם הזה ויש מאמנים שלא אוהבים את זה. הקבוצה תמיד חשובה אבל בוודאי שאתה צריך משהו מעבר, שחקנים שעושים את ההבדל. אתה צריך שחקנים כמו פלה, יוהאן קרויף, זינדין זידאן, רונאלדו נזאריו, לואיס פיגו, דייגו מראדונה – כדי להיות אלוף".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי