טוכל: "אני רוצה שניימאר יישאר". לאונרדו: "אין הצעות"

ניימאר עם תומאס טוכל
ניימאר עם תומאס טוכל | Gettyimages

עם כל הכבוד לתיקו 1:1 בין פ.ס.ז' לנירנברג, הכוכב הברזילאי מושך את כל תשומת הלב. המאמן הוסיף: "הוא שחקן שלנו, אני רגוע" ואישר שהשחקן ישחק נגד אינטר בשלישי. בספרד בטוחים: "הספרינט האחרון מתחיל"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן סיימה אתמול בתיקו 1:1 נגד נירנברג במשחק הכנה, אך בצרפת התעסקו בעיקר במה שהיה למאמנה, תומאס טוכל, לומר לאחר המשחק בנוגע לניימאר. אתמול דווח שהעברתו לברצלונה נראית כבלתי אפשרית. המאמן הגרמני שהודה בעבר שהברזילאי ביקש ממנו לעזוב, נשמע פייסני הרבה יותר ביחס לנשיא נאסר אל חלאיפי או למנהל המקצועי לאונרדו ואמר אפילו שהכוכב ישותף במשחק הקרוב נגד אינטר ביום שלישי.


טוכל אמר: "מה שקורה הוא משהו בין שחקן למועדון. ידעתי לפני הקופה אמריקה שהוא רוצה לעזוב, אבל כל מאמן של ניימאר ירצה שהוא יישאר. אני רוצה שהוא ימשיך, הוא שחקן שלנו וחשוב להדגיש את זה. אני רגוע לגביו ולא עושה תוניות, גם אם בשוק ההעברות הכל יכול לקרות".


על המשך קדם העונה: "ניימאר יטוס איתנו ביום שלישי וישחק נגד אינטר, כבר היום הוא יתחיל להתאמן עם הקבוצה. הוא עבר את כל הבדיקות הרפואוית, הוא בריא לחלוטין אך צריך להשלים את קצב המשחק". הקשר יוליאן דרקסלר הוסיף: "כולם להוטים לדעת מה יהיה הסוף, זה מעניין את השחקנים".




כמוכן, המנהל המקצועי לאונרדו הוסיף שברצלונה לא הגישה אף הצעה בנוגע לחלוץ: "אין שום דבר חדש תחת השמש מאז הפעם האחרונה שדיברנו. העניין לא זז, אין הצעה קונקרטית עבור ניימאר. הוא איתנו, הוא שחק


ובחזרה למשחק עצמו, טוכל ניתח: "אני מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה למעט ההזדמנות הראשונה אליה הגיעה נירנברג. שלטנו במשחק, היינו ממוקדים, הגרמנים התקשו לשחק בביתם. במחצית השנייה היינו עייפים וזה לגיטימי בגלל הטיסה והדגש על הכושר הגופני. יכולנו לנצח".


בספרד נכתב הבוקר כי הקבוצות נכנסות "לספרינט האחרון" ו"שבוע האמת" בעברתו של ניימאר. לפי שער "ספורט", אלופת ספרד אופטימית לגבי צירופו של ניימאר ודווקא היא מאוד רגועה, בטח לאחר החתמת אנטואן גריזמן. נכתב כי הצרפתים מבינים שעליהם למכור את ניימאר והעובדה כי המשחק הרשמי הראשון של פ.ס.ז' ייערך ב-2 באוגוסט, והזמן משחק לטובתה. ברצלונה רוצה להעביר שני שחקנים בטרייד, כאשר אחד מהם יהיה פיליפה קוטיניו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי