צפו בתקציר: 0:2 לצרפת על וויילס, 0:0 בין אנגליה לגרמניה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

גריזמן וז'ירו הכניעו את הדרקונים ללא בייל במשחק הכנה בפאריס, הקרב הטעון בוומבלי הסתיים ללא שערים. 3:3 מרתק בין בלגיה למקסיקו, פולין ואורוגוואי נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

כמה משחקי ידידות מסקרנים נערכו הערב (שישי) כשבמוקד המפגש הגדול של אנגליה מול גרמניה בוומבלי שהסתיים בלא שערים. במשחקים נוספים צרפת אירחה את ויילס ללא גארת' בייל וניצחה 0:2, בלגיה פגשה את מקסיקו למשחק שהניב שישה שערים והסתיים ב-3:3, פולין ואורוגוואי נפרדו ב-0:0.


אנגליה – גרמניה 0:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
מפגש בין אנגליה לגרמניה הוא תמיד יותר ממשחק ידידות. מאז ומתמיד המשחקים בין הנבחרות סוערים וזה התחיל עוד לפני גמר המונדיאל 1966. בכל פעם שאנגליה גוברת על גרמניה במשחקי ידידות סבורים בממלכה הבריטית שהם על הגל הנכון ומתאכזבים בזמן אמת.


הפעם זה לא הסתיים בניצחון, אבל האנגלים יכולים להתעודד מכך שאירחו את המשחק עם סגל חסר מאוד וללא הארי קיין, דלה עלי, ראחים סטרלינג ובכירים נוספים, גם פיל ג'ונס שפתח נפצע והוחלף, וכל זאת איפשר הופעת בכורה לג'ורדן פיקפורד בין הקורות, תמי אברהם ורובן לופטוס-צ'יק. שתי הנבחרות חיפשו את הניצחון היוקרתי במשחק ההכנה למונדיאל, אך לא מצאו את הרשת ונפרדו בתיקו ללא שערים.



אברהם. בכורה במדי שלושת האריות, אך ללא שער (AFP)


צרפת – וויילס 0:2

דידייה דשאן ושחקניו שזכו באחרונה בניצחונות דחוקים על בולגריה ובלארוס, השיגו ניצחון שלישי ברציפות והפעם עשו זאת בפאריס. האורחת שלא הצליחה להעפיל למונדיאל לאחר שסיימה במקום השלישי בבית 4, ביקשה להשיג ניצחון חוץ יוקרתי אך כשלה ללא גארת' בייל הפצוע, במשחק בו שלטו המקומיים ללא עוררין. אנטואן גריזמן העלה את צרפת ל-0:1 בדקה ה-18 בבעיטה מתוך הרחבה מבישול של טוליסו, אוליבייה ז'ירו כבש את השני, גם הוא מתוך הרחבה אחרי בישול של אמבפה, וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-71.



גריזמן והטריקולור חוגגים ניצחון משכנע (AFP)


בלגיה – מקסיקו 3:3
המשחק הכי מהנה נערך בבריסל ושם השדים האדומים סיימו ב-3:3 אדיר מול הטריקולור ממרכז אמריקה. אדן הזאר, כוכב צ'לסי שהחמיץ את פתיחת העונה עקב פציעה, מתחיל לחזור לעצמו והרשית כבר בדקה ה-17, רומלו לוקאקו שהתקשה במשחקים האחרונים במדי מנצ'סטר יונייטד הוסיף צמד בדקות 50 ו-77, אבל מקסיקו לא אפשרה למקומיים לברוח לרגע – אנדרס גוארדדו בפנדל בדקה ה-39 היה הראשון להשוות, הירבינג לוזאנו עם צמד משלו בדקות 56 ו-60 איזן ואף השלים מהפך זמני ובסיום השתיים נפרדות ללא הכרעה.


תוצאות נוספות:  
פולין – אורוגוואי 0:0


גאורגיה – קפריסין 0:1

לגאורגיה: גיורגי קביליטאיה (24)


אוקראינה – סלובקיה 1:2

לאוקראינה: אנדריי ירמולנקו (39), ייבגני קונופליאנקה (54). לסלובקיה: לוקאש סטטינה (10).


פורטוגל – ערב הסעודית 0:3
לפורטוגל: מנואל פרננדש (32), גונסאלו גדש (52), ז'ואאו מריו (90).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי