2017 מסתיימת: ריאל הקבוצה, זידאן המאמן והיכן בכר וב"ש?

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

האתר "פוטבול וורלד ראנקינגס" פרסם את הדירוג האחרון שלו לשנה, כשגם אלופת ישראל זכתה לנציגות, כמו גם בית"ר ירושלים, רוני לוי ויוסי אבוקסיס. מנצ'סטר יונייטד מעל מנצ'סטר סיטי, אתלטיקו וברצלונה בפסגה

(גודל טקסט)

שנת 2017 מסתיימת כאשר האתר הפופולארי "פוטבול וורלד ראנקינגס" פרסם את הדירוג האחרון שלו לשנה הנוכחית ובחר בריאל מדריד לקבוצה הטובה ביותר של 2017, כאשר ברצלונה שנייה, אתלטיקו מדריד שלישית, גרמיו רביעית ומנצ'סטר יונייטד חמישית.

החישוב נעשה לפי 52 השבועות של השנה, כאשר הניקוד שמקבלות הקבוצות במפעלים השונים נלקח בחשבון ונאסף לניקוד כולל והשבוע האחרון תמיד נמחק. שלוש הראשונות שמרו על מיקומם משנה שעברה. לפני שנתיים ריאל מדריד דורגה שנייה וברצלונה הובילה.

רביעית דורגה גרמיו זוכת הליברטדורס. חמישית מנצ'סטר יונייטד שעשתה קפיצה של 19 מקומות מהשנה שעברה. יובנטוס שישית (6+), באיירן שביעית (2-), ריבר פלייט שמינית (37+ שלבים), פלאמנגו ומנצ'סטר סיטי עשירית (7+). טוטנהאם מדורגת 13 עם עלייה של 22 שלבים, בעוד אחריה רומא ונאפולי האיטלקיות. סביליה מדורגת 16 (12-), פאריס סן ז'רמן 18 (3-), צ'לסי מקום 20.

בכר
בכר. בדרך לטופ? (מאיר אבן חיים)

יש גם נציגות לישראליות. הפועל באר השבע דורגה בשנה שעברה 104 והשנה רק 154. מכבי תל אביב עלתה דווקא שישה שלבים ממקום 137 למקום 131. בית"ר ירושלים דורגה 366 והעונה 291 כלומר עלייה יפה של 75 שלבים.

בדירוג המאמנים ראשון זינדין זידאן ואחריו רנאטו גאושו (גרמיו), דייגו סימאונה, ז'וזה מוריניו, מסימיליאנו אלגרי, מרסלו ג'ז'ארדו, ארנסטו ואלוורדה, אדוארדו בריסו, פפ גווארדיולה ואריאל הולן (אינדפנדיינטה). גם בדירוג המאמנים אפשר למצוא ישראלים: ברק בכר (180), רוני לוי מאמן אנורתוזיס (226) ויוסי אבוקסיס (393). ג'ורדי קרויף לא בדירוג בגלל שהחל לאמן רק העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי