איברהימוביץ': מנצ'סטר יונייטד צריכה לזכות בגביע האנגלי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

השבדי שעבר לאחרונה ללוס אנג'לס גלאקסי, החמיא לז'וזה מוריניו למרות הפרידה: "אני אוהב אותו ומקווה שהוא יזכה בתואר - מועדון כזה צריך לזכות בתארים כל שנה כדי להיות שייך לרמות הכי גבוהות"

(גודל טקסט)

הופעת הבכורה של זלאטן איברהימוביץ' במדי לוס אנג'לס גלאקסי הייתה מטורפת, אין דרך אחרת לכנות זאת. שער מ-40 מטרים, אחד נוסף בתוספת הזמן שקבע 3:4 אחרי פיגור 3:0 וכל זאת לאחר שרק עלה מהספסל בדקה ה-71.

הענק השבדי כידוע נפרד ממנצ'סטר יונייטד לאחר שכמעט שלא שיחק העונה, רשם רק שבע הופעות על אף שמזה כשלושה חודשים הוא כשיר במאת האחוזים והפציעה בברכו מאפריל שעבר הפכה לזיכרון רחוק, אבל זלאטן שמר על כבודו של ז'וזה מוריניו, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד איתו זכה באולד טראפורד בליגה האירופית, בגביע הליגה ובמגן הקהילה, והתעקש שמדובר בווינר שיצעיד את השדים האדומים להישגים.

"אני אוהב אותו. הוא 'המיוחד'. הוא אוהב לנצח ובכל מקום שהוא הגיע אליו זכה בתארים. הוא גרם לי להרגיש בנוח בקבוצה ונתן לי המון אחריות. הוא גם אמר לי שהבעיה היחידה שלו איתי היא שהוא צריך לתת לי לנוח", סיפר זלאטן.


איברהימוביץ'. מערכת יחסים מעולה עם מוריניו מזה שנים (AFP)

ומה בנוגע לכך שיונייטד ומוריניו עשויים לסיים עונה ללא תואר? "הם עושים עבודה טובה, נקווה שהם יזכו בתואר שעוד נשאר להם לשחק עבורו, הגביע האנגלי. בעונה שעברה הצלחנו בגדול עם שלושה תארים וזו הייתה קבוצה חדשה, אבל מועדון ברמה עולמית כמו יונייטד צריך להמשיך לזכות בתארים. יונייטד צריכה לזכות בתארים, ואם היא לא תזכה אז היא לא שייכת לרמות הכי גבוהות". בגביע האנגלי, חשוב לציין, תפגוש מנצ'סטר יונייטד את טוטנהאם בחצי הגמר ואילו במשחק השני ייפגשו צ'לסי וסאות'המפטון.

על בחירתו ב-MLS, פורסם לאחרונה כי דחה הצעת ענק מסין עבור המעבר לגלאקסי, אמר איברהימוביץ': "היום אני רק רוצה לשחק כדורגל. להרגיש טוב ולשחק. כשעליתי ל-20 דקות במשחק הראשון הרגשתי שזה כמו אימון, אני רוצה להתאקלם, להרגיש בנוח ואז לעשות את מה שאני יודע – לשחק את המשחק שלי".

זלאטן גם נשאל על חזרה אפשרית לנבחרת שבדיה לקראת המונדיאל הקרוב: "זה הצעד הבא, אבל אני לא חושב שאני שם. הכל תלוי בהרגשתי ואם ארצה בכך. הייתי מאושר עבור שבדיה שהצליחה להעפיל אחרי שאמרו שאם אני לא שם, הם לא יעשו דבר. כשהם הצליחו הייתי המאושר באדם. רציתי שהמדינה שלי תהיה על הבמה הגדולה ביותר, וזה המונדיאל. כרגע אני בעיקר מאושר עבורם".


איברהימוביץ' צופה ביונייטד מהיציע. היכן יהיה בזמן המונדיאל? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי