רוכשי פנאתינייקוס בדרך ליוון, פיני זהבי מתווך ומסייע בעסקה

פיני זהבי
פיני זהבי | צילום מסך

הרוכשים המיועדים הם אנשי עסקים מתאילנד ואיש העסקים הישראלי בני שטינמץ. הם לא ישלמו עבור הרכישה, אך יהיו אחראים לחובות המועדון בסך 65 מיליון יורו. רוני לוי יהיה המאמן?

(גודל טקסט)

הקבוצה שרוצה לרכוש את קבוצת הכדורגל של פאנאתינייקוס בתיווך ועזרה של סוכן השחקנים פיני זהבי, עומדת להגיע ליוון כדי להשלים את העסקה. מדובר בקבוצת אנשי עסקים מתאילנד כולל איש העסקים הישראלי בני שטינמץ ששמו מעורב בעסקה. לפי כל הידיעות ביוון, זהבי אמור להגיע לאתונה כדי לסייע במו"מ. 

לפי התוכנית, הקבוצה שתרכוש את פאו לא תשלם עבור הרכישה אלא תהיה אחראית לחוב העצום של המועדון בסך 65 מיליון יורו כאשר החובות יוחזרו במהלך העונות הקרובות וכרגע יוחזר חוב של 27 מיליון יורו בלבד. הקבוצה, "אסיה פאן אינווסטמנסט", התחייבה לייצב את מצב הקבוצה ולנהל אותה בצורה כזאת שהיא תקום על רגליה אחרי ששחקנים לא קיבלו משכורות מאז דצמבר. כמו כן זה נראה כוודאי שאברם גרנט ימונה למנהל הספורטיבי של המועדון ויהיה נציג הבעלים שינהל את הקבוצה. 

"ספורט24" היווני פרסם שהמשקיע התאילנדי, פייגוט פיונגשט, יגיע לאתונה רק אם יושג הסדר מראש והוא יוכל לחתום על העסקה. שני הצדדים מחליפים מיילים והכוונה להשלים את העסקה עד השבוע הבא כדי לייצב את הקבוצה. 

באשר למאמן, שמו של רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסטה הוזכר, אבל יש מועמדים נוספים. כל עוד הקבוצה לא תירכש עדיין לא ברור מי יהיה המאמן ובכל מקרה כנראה שמאריוס אוזינידיס יסיים לפחות את העונה.


שמו הוזכר. רוני לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי