מנצ'יני: היינו נאיבים, אבל יש הרבה סיבות לאופטימיות

רוברטו מנצ'יני ודוידה זפאקוסטה
רוברטו מנצ'יני ודוידה זפאקוסטה | Gettyimages

מאמן איטליה התאכזב מה-1:1 מול הולנד במשחק הכנה וכעס על ההרחקה של דומניקו כרישטין. גם רונאלדו קומאן מהצד השני לא היה מרוצה: "מצפה משחקנים להתמודד יותר טוב"

(גודל טקסט)
איטליה והולנד, שתי נבחרות גדולות שפספסו את המונדיאל נפגשו אתמול למשחק ידידות שהסתיים ב-1:1 באליאנץ סטדיום של יובנטוס. רוברטו מנצ'יני סיים משחק שלישי כמאמן הנבחרת וכעת יש לו ניצחון, הפסד ותיקו – ניצחון על ערב הסעודית 1:2 והפסד 3:1 לצרפת החזקה. 

הוא טען אחרי המשחק: "היינו נאיביים מדי". הוא כעס על דומניקו כרישיטו שהורחק על תיקול נגד ריאן באבל מיד אחרי שער היתרון של סימונה זאזא. "זה היה משחק ידידות ואני לא חושב שזה היה ממש אדום, אבל זו היתה טעות של נאיביות. נאלצנו לשחק 20 דקות עם עשרה שחקנים. זה היה קשה בגלל שכבר הרגשנו עייפים ממילא".


"בעשרה ימים שאני עם הנבחרת קשה לגבש מצבים טקטיים מסובכים, אבל ראינו כמה דברים טובים נגד צרפת והולנד. הכי חשוב שהשחקנים ישחקו ויצברו ניסיון. אנחנו יכולים כעת לחכות למשחקי אוגוסט עם אופטימיות". שוער גנואה, מתייה פרין, שנמצא על סף מעבר ליובנטוס פתח בשער איטליה והציג יכולת טובה. 

גם הולנד הציגה מאמן חדש. רונאלד קומאן לא היה מרוצה מהמחצית הראשונה: "לא היינו תכליתיים ולא יזמנו. אני מצפה משחקנים כמו וירג'יל ואן דייק, מתיאס דה ליכט ודיילי בלינד שיידעו להתמודד עם המצב בהגנה טוב יותר". 


מנצ'יני. אחרי שלושה משחקים המאזן שלו ניצחון, תיקו והפסד (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי