סוער בספורטינג: חוזיהם של שישה שחקנים בוטלו

ספורטינג ליסבון
ספורטינג ליסבון | Gettyimages

שחקניו מובילים בקבוצה הפורטוגלית כמו פטריסיו, קרבאליו, ברונו פרננדס, ג'לסון מרטיס ודוסט ישוחררו בחינם לאחר שהותקו על ידי אוהדים, כהנשיא דה קרבאליו מצידו הודיע שלא ייכנע לסחטנות

(גודל טקסט)
הכאוס המדהים בספורטינג ליסבון נמשך ועלול למוטט כלכלית את המועדון שמתפרק מנכסיו. אחרי שרוי פטריסיו ביטל את חוזהו באופן חד צדדי ועזב, שחקנים בכירים נוספים בדרך החוצה. השוער טען שהמועדון לא הגן עליו כשאוהדים תקפו אותו במתחם האימונים, וכעת, גם החוזים של שחקני ההרכב וויליאם קרבאליו, ג'לסון מרטינס, ברונו פרננדס, דניאל פודנסה ובאס דוסט בוטלו.


לפי "או ז'וגו" הפורטוגלי גם חוזיהם של רובן ריביירו, מרקוס אקוניה ואקס ברצלונה ז'רמי מאתייה עלולים להתבטל. כאמור, השחקנים רוצים לעזוב את המועדון כמחטה על כך שהנשיא ברונו דה קרבאליו תקף אותם באופן מילולי במהלך העונה ולא תמך בהם אחרי שאוהדים פרצו למתחם האימונים כדי להכות אותם. גורמים הקשורים לקבוצה קראו לנשיא להתפטר לפני שהמועדון יאבד את כל נכסיו ללא תמורה הולמת.


האוהדים זועמים על השחרורים המסיביים וניסו לפרוץ אתמול לחדר הישיבות ולתפוס את הנשיא דה קראבליו. מן העבר השניף, השחקנים הפעילו את עורכי הדין הממולחים שלהם, שטענו שיש לשחקנים עילה לעזוב מיידית, מבלי שהמועדון יוכל לדרוש עליהם סכומי העברה. ההערכה הגסה היא ששוויים של השחקנים הבכירים עומד על 200 מיליון יורו.  


ואם לא די בכך, הנשיא דה קרבאליו המשיך להרגיז את כולם כשהודיע שהשחקנים מוזמנים לעדכן אותו עד ה-15 ביוני אם הם נשארים או עוזבים והוא לא ייכנע לסחטנות. בפורטוגל נטען שהשחקנים ינצלו את האמירה הזאת כדי להודיע על עזיבה. כמו כן, פרסם צילומי מסך של שיחות וואטסאפ עם סוכנו של דוסט, במטרה להוכיח שהקבוצה כן נקטה באמצעים נגד התוקפים ולכן אין עילה לבטל את החוזים.





בינתיים החלה חרושת השמועות סביב עיתדם ל השחקנים. ז'לסון מרטינס למשל מבוקש ביובנטוס, ארסנל ובאיירן מינכן. ברונו פרננדס באתלטיקו מדריד, טוטנהאם וצ'לסי ו-וויליאם קרבאליו מבוקש אף הוא באנגליה. שמו של דוסט הוזכר כמועמד למילאן או סביליה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי