מיכאילוביץ' פוטר מספורטינג תשעה ימים לאחר שמונה

סינישה מיכאילוביץ'
סינישה מיכאילוביץ' | האתר הרשמי

הנשיא החדש של הירוקים-לבנים מליסבון הודיע על כך שדרכו של המאמן הסרבי הסתיים, כשבוע בלבד אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים. יפוצה בכשני מיליון יורו

(גודל טקסט)

כבר נפוצו דיווחים על כך שמאמנה החדש של ספורטינג ליסבון סינישה מיכאילוביץ' יפוטר מספר ימים בלבד לאחר שחתם על חוזהו, אלא שאמש (רביעי) הדבר הפך לרשמי והנשיא החדש של של האריות הירוקים לבנים הודיע על סיום דרכו של המאמן.

ספורטינג עוברת בשבועות האחרונים סערה של ממש, לאחר שנשיא המועדון הקודם הודיע לכל השחקנים כי הם משוחררים מהקבוצה ויצר כאוס של ממש, דבר שנבע כתוצאה מכך שהקבוצה הודחה על ידי אתלטיקו מדריד ברבע גמר הליגה האירופית ולא הצליחה להעפיל דרך הליגה לליגת האלופות. השוער רוי פטריסיו כבר ברח מהקבוצה ועבר לוולבס האנגלית, כעת גם שאר כוכבים וביניהם באס דוסט מנסים לפלס את דרכם לקבוצה חדשה וחלקם אף מאיימים לעשות זאת באופן חד צדדי בטענה כי שוחררו על ידי הנשיא הקודם.

כאמור לספורטינג יש בימים אלו נשיא חדש למועדון, אחרי שהנשיא הקודם ברונו דה קרבאליו הודח בעקבות השבועות האחרונים. הוא עוד הספיק להחתים את סינישה מיכאילוביץ' בן ה-49, אקס טורינו בשנתיים האחרונות וקודם לכן במילאן ובנבחרת סרביה וכן בקטאניה, פיורנטינה ובולוניה, אלא שהנשיא החדש סוזה קינטרה, שנבחר על ידי האסיפה הכללית של המועדון במטרה להדיח את דה קרבאליו, בחר לסיים את ההתקשרות עם מיכאילוביץ'.

לפי דיווחים בפורטוגל, בחוזהו של מיכאילוביץ' הייתה לקבוצה אפשרות להתיר את חוזהו תוך 15 ימים מרגע החתימה עבור שני מיליון יורו בלבד.


החזיק תשעה ימים בלבד בתפקיד. מיכאילוביץ' במעמד החתימה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי