לואיס אנריקה: לא חלמתי על אימון נבחרת, גם לא תכננתי

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

מאמנה החדש של נבחרת ספרד שוחח לראשונה עם התקשורת כשנצפה בפאריס במהלך אירוע עם בתו והודה: "אני נרגש, אבל לא חשבתי שאני מתאים לאימון נבחרת עד התקופה האחרונה. כעת אני נרגש"

(גודל טקסט)

לואיס אנריקה מונה שלשום למאמן נבחרת ספרד אחרי הכישלון בגביע העולם ברוסיה, אבל רק היום (רביעי) הוא התייחס לראשונה לתפקידו החדש. מאמן רומא וברצלונה לשעבר שוחח עם רשת "נוטיסיאס קווטרו" בפרברי פאריס במהלך תחרות של ביתו באליפות אירופה ברכיבה על סוסים ואמר: "עד לאחרונה לא חשבתי שאני מתאים לתוכניות להיות מאמן נבחרת, אבל אני מאושר להיות המאמן הבא של ספרד".

לואיס אנרקיה אמנם אישר כי חשב לאמן קבוצת כדורגל ולא לפתוח בפרק בינלאומי, אולם גם הבהיר: "זה לא היה החלום שלי, אבל אני נרגש. אחרי שהייתה לי ההזדמנות להגן על חולצת הנבחרת כשחקן ולסבול איתה, אני מאושר ונרגש לקבל את ההזדמנות להיות המאמן שלה". 

אם הוא מתכוון לשנות את יחסיו עם התקשורת: "אני לא יכול להשתפר יותר. אני מקיים רמה גבוהה מאוד של שיתוף פעולה עם העיתונאים. אני אתייחס לכל אחד כפי שמגיע לו ובאותה צורה. אני כבר בן 48 ובגיל כזה קשה להשתנות. אני מרוצה ממה שעשיתי עד כה ואני לא מתכוון להשתנות".


ג'רארד פיקה. יפרוש מהנבחרת כפי שהצהיר בעבר? (AFP)

על הביקורות הרבות בתקשורת והאפשרות שפיקה יישאר בנבחרת: "בספרד אי אפשר בלי ביקורת. אני יודע שבכל מקום מבקרים, אז אני מוכן לזה. לגבי פיקה? אתם מגזימים, נשמור את זה לפעם אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי