ניימאר זכה ב-21.5 אלף דולר בטורניר פוקר בברזיל

ניימאר עם אייל שמחון
ניימאר עם אייל שמחון | פייסבוק

הפנומן הברזילאי הגיע לשולחן הגמר בטורניר ההיי-רולר של סבב ה-BSOP ליד שחקן הפוקר הישראלי אייל שמחון, וסיים לבסוף במקום השישי מתוך קרוב ל-300 איש שהתחילו

(גודל טקסט)
המונדיאל מאחורינו והליגות עוד לא התחילו, מה שאומר שלניימאר יש זמן לתחביב האהוב עליו: פוקר. הפנומן הברזילאי השתתף בפסטיבל של סבב Brazilian Series Of Poker (BSOP), כשהוא עוצר מדי כמה דקות מהמשחק כדי לחלק חתימות, להצטלם וללחוץ ידיים עם הקהל הברזילאי שיצא מדעתו למראהו.


בין הטורנירים ששיחק ניימאר היה ה"היי רולר", שכניסה אליו עולה 7,000 ריאל ברזילאי – שווה ערך לכ-1,800 דולר. כוכב פ.ס.ז' שיחק טוב, צבר צ'יפים והלילה (בין רביעי לחמישי) שיחק את שולחן הגמר בו ישבו תשעת האחרונים מתוך 288 השחקנים שהתחילו. איתו בשולחן, אגב, ישב אייל שמחון, מקצוען פוקר ישראלי זוכה שתי טבעות WSOPC הידוע בכובעים ובתחפושות הצבעוניות שלו.


שמחון עצמו הודח כשעה אחרי תחילת שולחן הגמר, כשנכנס ליד עם 4-5 והפלופ הגיע 9-5-4, שהיה נראה חלומי עבור שמחון אך הפך לסיוט כשגילה שיריבו מחזיק 5-5. ניימאר החזיק עוד מספר שעות, כשהוא ממשיך לקבל בקשות לסלפי וחולצות לחתום עליהם גם לאורך השידור החי, אך לבסוף הודח במקום השישי. הוא איבד נתח רציני מהערימה שלו ביד ענקית של צבע על צבע, וכמה ידיים לאחר מכן דחף את מעט הצ'יפים שנותרו לו עם A10 והפסיד ל-JJ. הכדורגלן הנערץ גרף סכום של 79,440 ריאל על התוצאה המרשימה שלו, שווה ערך ל-21,541 דולר. כלומר, משהו כמו עשר דקות משחק שלו במדי פאריס סן ז'רמן.


Being down to nine men is, for once, a positive for @neymarjr! The samba soccer superstar has reached the final table of the #BSOPSP High Roller! He couldn't, could he?
Recap of the action so far: https://t.co/241PBiJvE3
Live FT stream (in Portuguese): https://t.co/yLx5wasyb2pic.twitter.com/MMZBgZcqTC

— PokerStars (@PokerStars) July 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי