קלרנס סיידורף מונה למאמן נבחרת קמרון, פטריק קלייברט עוזרו

קלרנס סיידורף
קלרנס סיידורף | Gettyimages

כוכב מילאן לשעבר יאמן את אלופת אפריקה המכהנת, כך הודיעה היום ההתאחדות המקומית לכדורגל במסיבת עיתונאים. עוזר המאמן שלו יהיה חברו לנבחרת הולנד לשעבר

(גודל טקסט)
אחרי גל של שמועות בימים האחרונים על מינויו של מאמן חדש לנבחרת קמרון, מינתה היום (שבת) ההתאחדות לכדורגל של המדינה האפריקאית שם נוצץ לתפקיד המאמן הלאומי: קלרנס סיידורף, כוכב אייאקס, ריאל, אינטר ובעיקר מילאן לשעבר.


סיידורף בן ה-42 התחיל את הקריירה שלו כשחקן בקבוצה ההולנדית, משם עבר לעונה אחת בסמפדוריה וב-1996 הפך לחלק קבוע בריאל מדריד עמוסת הכוכבים. הוא שיחק במדי הבלאנקוס שלוש שנים, והיה שלוש שנים נוספות באינטר, ממנה עבר ליריבה העירונית מילאן והיה חלק בלתי נפרד מהמועדון המפואר אותו הוביל לזכייה בליגת האלופות ב-2007. בינואר 2014 הפך סיידורף למאמן מילאן, תפקיד אותו מילא עד יוני של אותה שנה, ועד לאחרונה היה המאמן של קבוצת דפורטיבו לה קורוניה מספרד, אך לא הצליח למנוע את ירידתה לליגה השנייה.


ההכרזה נעשתה במסיבת עיתונאים רשמית היום, ובה מונה סיידורף לתפקיד המאמן של נבחרת קמרון, שזכתה באליפות אפריקה האחרונה ב-2017. סיידורף החליף את ריגוברט סונג, שאימן את הנבחרת מינואר האחרון. לצידו של סיידורף מונה לתפקיד עוזר המאמן פטריק קלייברט, ששיתף פעולה עם סיידורף בנבחרת הולנד והיה עוזר המאמן בנבחרת הלאומית בין 2012 ל-2014.


Lions Indomptables:
Coach : Clarence Seedorf
Adjoint : Patrick Kluivert @FecafootOfficie#Cameroun#Cameroun2019#Can2019pic.twitter.com/udY8RhdwPf

— Cameroun (@237online) August 4, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי