צפו בתקציר: 0:1 לאינטר על אתלטיקו, שער ענק למרטינס

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | AFP

שער מדהים של מרטינס (31) ויום ענק של הנדנוביץ' נתנו לנראזורי ניצחון על החבורה של סימאונה. ריאל ניצחה את מילאן ב"גביע הברנבאו" משערים של בנזמה (2), בייל (46) ומיוראל (91), היגוואין (4) צימק

(גודל טקסט)
במקביל לליגות האירופאיות שפתחו הערב (שבת) את העונה, נערכו שני משחקים בין קבוצות מהטובות בעולם כאשר ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד התכוננו לסופרקאפ האירופי בעוד ארבעה ימים. בגביע האלופות אינטר ניצחה את אתלטיקו 0:1 וב"גביע הברנבאו" ריאל גברה על מילאן 1:3.


הניצחון של אינטר הגיע בזכות שער ענק של לאוטרו מרטינס. הארגנטינאי בן ה-20 הגיע לכדור עומק מקוואדוו אסמואה בדקה ה-31, הניף את הרגל לגובה מרשים והלביש פצצה לרשת. החבורה של סימאונה ניסתה לחזור, אך שער השוויון של קוריאה נפסל אחרי בדיקה ב-VAR. במחצית השנייה הקולצ'ונרוס חזרו לתקוף, אך נתקלו ביום גדול של הנדנוביץ' בשער אינטר.


ריאל עלתה ליתרון כבר לאחר שתי דקות, כשבנזמה הכניע את דונארומה, אבל היגוואין השווה שתי דקות לאחר מכן. בייל היה זה שהחזיר את היתרון לבלאנקוס עם שער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מילאן ניסתה להשיג שוויון בדקות הסיום, אבל בורחה מיוראל סגר את הסיפור בדקה ה-92.


FP: @RealMadrid 3-1 @acmilan (@Benzema 2', @GarethBale11 45'+1', @Mayoral_Borja 90'+1'; Higuaín 4').#Emirates | #HalaMadridpic.twitter.com/6De00dcoj6

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) August 11, 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי