פאנוצ'י: "אנחנו לא ברזיל, אבל נגד ישראל יהיה משחק שונה"

כריסטיאן פאנוצ'י
כריסטיאן פאנוצ'י | Gettyimages

מאמן נבחרת אלבניה דיבר לקראת המפגש מול החבורה של אנדי הרצוג בליגת האומות ונשמע אופטימי: "הבאתי שחקנים מנוסים, היו לנו רגעים שבירים אבל עכשיו צריך את האש". 25 שחקנים זומנו, הערכה לאבטחה כבדה במדינה

(גודל טקסט)

מאמן אלבניה כריסטיאן פאנוצ'י דיבר היום (שני) באלבניה לקראת המשחק נגד ישראל בליגת האומות. הנבחרת הבלקנית נוצחה בשלושה משחקי הידידות אחרונים ומעמדו של המאמן לא היה טוב, אבל פאנוצ'י טוען לקראת המפגש הקרוב בשישי בטיראנה כי הוא רואה בשלושת המשחקים האלה פרק סגור והוא אופטימי מאוד לקראת המשחק נגד ישראל.

פאנוצ'י אמר: "דיברתי על כך עם נשיא ההתאחדות. אני לא רוצה להסתיר שהיו לנו רגעים שבירים ומצטער על אלה שלא מבינים זאת, כי עשינו גם תוצאות יפות מול טורקיה (הפסד 3:2)". אלבניה הפסידה 1:0 לנורבגיה, 3:0 לקוסובו ו-4:1 לאוקראינה. פאנוצ'י זכה לביקורות קשות על הופעת אלבניה, לאחר שזימן הרבה שחקנים חדשים במוקדמות המונדיאל בבית הישראלי ואף אחד מהם לא הרשים, ואז החליט להחזיר את הכוכבים שחלקם שיחק גם ביורו 2016. לפי פרסומים באלבניה קרוב לוודאי שפאנוצ'י יפוטר בנובמבר אם הנבחרת לא תצליח בטורניר החדש.

"משחקי המוקדמות האמיתיים מתחילים עכשיו והם מאוד חשובים עבורנו", הוסיף פאנוצ'י, "אין טעם להסתכל לאחור ולהכניס אנרגיה שלילית. כולנו מפוקסים למשחקים נגד ישראל וסקוטלנד. אני לא מרגיש לחוץ יותר כי יש לנו סגל טוב וכמה שחקנים שחזרו מפציעות". האיטלקי זימן 25 שחקנים לסגל ובהם מגן נאפולי אלסעיד היסאי, שוער לאציו תואמס סטראקושה ושוער אטאלנטה אטריט ברישה. שמות נוספים הם טאולנט ג'אקה (אחיו של גרניט), וקשר ברשיה עמנואלה נדוי. בסגל אלבניה יש רק שחקן אחד המשחק בליגה האלבנית, והוא השוער השלישי בלבד. ארמנדו סאדיקו שכבש מול ישראל פצוע ולא ישחק. פאנוצ'י החזיר שישה שחקנים לנבחרת, את קשר ריינג'רס ארוס גרזדה, יהמיר הוקה מסאן חוסה המשחק באגף שמאל ואנדי ליה מפאס יאנינה.

פאנוצ'י.
פאנוצ'י. "אין טעם להכניס אנרגיה שלילית" (Gettyimages)

פאנוצ'י אמר: "אנחנו לא נבחרת ברזיל, אבל כשיש לנו את כל הסגל אנחנו די טובים. הבאתי שחקנים מנוסים ומרגשים. המשחקים נגד ישראל וסקוטלנד יהיו שונים. הסקוטים לוחצים חזק ואנחנו צריכים שחקנים עם התלהבות. המשחק מול ישראל חשוב, זו נבחרת חזקה ומאוזנת. אנחנו לא מרגישים לחץ, אבל צריכים את האש בתוכנו. עכשיו מתחיל הסיפור האמיתי של נבחרת אלבניה". באלבניה מתכננים שמירה הדוקה על ישראל באצטדיון אלבסן בטיראנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי