צפו בתקציר: גרמניה וצרפת נפרדו בתיקו בפתיחת ליגת האומות

קיליאן אמבפה, עם מאטס הומלס
קיליאן אמבפה, עם מאטס הומלס | Gettyimages

שתי אלופות העולם האחרונות נפרדו בתיקו מאופס במחזור הראשון של המפעל החדש. המארחים נראו טוב יותר והיו קרובים לכיבוש, אך משחק מצוין של אלפונס אראולה מנע מהגרמנים את הניצחון. סניידר פרש מנבחרת הולנד

(גודל טקסט)
נבחרות גרמניה ונבחרת צרפת סיימו הערב (חמישי) את המשחק הראשון שלהן בליגת האומות בדרג A בתיקו מאופס באליאנץ ארנה במינכן.


לאחר מחצית ראשונה נטולת אירועים, המארחים הגבירו הילוך במחצית השנייה והגיעו ללא מעט מצבים מסוכנים אך הערב הזה שייך לאיש אחד הוא שוער הנבחרת הצרפתית אלפונס אראולה שערך בכורה במדיה של אלופת העולם. אראולה הצטיין במשחק כשהציל שישה כדורים והראה לדאשן שיש על מי לסמוך בין הקורות מלבד הוגו לוריס.


מכיוון שהולנד שיחקה היום משחק ידידות בו ניצחה את פרו שתי הנבחרות נמצאות במקום הראשון בביתן. צרפת תפגוש במחזור הבא ביום ראשון הקרוב את נבחרת הולנד ואם תנצח במשחק היא תעלה באופן זמני למקום הראשון. לעומת זאת נבחרת גרמניה בדיוק כמו הולנד תפגוש בראשון את נבחרת פירו למשחק ידידות.



מנואל נוייר ממשיך לקבל את המפתחות מיואכים לב (Gettyimages)


הרכבים:

גרמניה: מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, ג'רום בואטנג, מאטס הומלס, אנטוניו רודיגר, מתיאס גינטר, טוני קרוס, לאון גורצקה (אילקאיי גונדואן 66), מרקו רויס (לירוי סאנה 83), תומאס מולר, טימו ורנר.

צרפת: אלפונס אראולה, בנז'מן פאבר, רפאל וראן, סמואל אומטיטי, לוקאס הרננדס, אנגולו קאנטה, פול פוגבה, בלז מטווידי, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן (נאביל פקיר 80), אולבייה ג'ירו (עוסמאן דמבלה).


מהלך המשחק
דקה 48: פאבאר העביר כדור רוחב שפגש את גריזמן במרכז הרחבה, אך הצרפתי בעט בצורה מרושלת אל ידיו של נוייר שעצר ללא קושי רב.


דקה 64: אנטאן גריזמן בעט כדור חזק מ-25 מטרים לפינתו השמאלית של נוייר שהצליח להדוף את הכדור.



כמעט. גריזמן (Gettyimages)


דקה 65: מתיאס גינטר שפתח בעמדת המגן הימני, מסר בחכמה אל מרקו רויס שהיה קורב להעלות את הגרמנים ליתרון אבל אלפונס אראולה הצליח להדוף לקרן.


דקה 75: כדור קרן של הגרמנים פגש את ראשו של גינטר ואראולה שממשיך את הערב המצוין שלו הציל שער כמעט וודאי.


משחקי ידידות
הולנד – פרו 1:2 (לחצו וצפו בתקציר)
הצלע השלישית בבית של צרפת וגרמניה ערכה משחק הוקרה לכבוד פרישתו של לווסלי סניידר שערך לא פחות מ-133 הופעות בנבחרת האורנג'. פרו עלתה ליתרון ראשון משער של פדרו אקווינו בדקה ה-13 אך צמד שערים שלממפיס דפאי בדקה ה-60 וה-83 השאירו למארחים טעם טוב לקראת המשחק מול צרפת ביום ראשון.


פורטוגל – קרואטיה 1:1 (לחצו וצפו בתקציר)
אלופת אירופה ללא כריסטיאנו רונאלדו אירחה את סגנית אלופת העולם. פריסיץ' סיים מהלך כדורגל נהדר של הקרואים והעל ה אותם ליתרון בדקה ה-18 של המשחק ורבע שעה לאחר מכן, הבלם הוותיק פפה כבש בנגיחה אחרי ניסיון הגבהה מכדור קרן.


תוצאות נוספות בליגת האומות:
קזחסטן – גיאורגיה 2:0 (צפו בתקציר)
ארמניה – ליכטנשטיין 1:2
ווילס – אירלנד 1:4
נורבגיה – קפריסין 0:2
בולגריה – סלובניה 1:2
גיברלטר – מקדוניה 2:0
לטביה – אנדורה 0:0
צ'כיה – אוקראינה 2:1 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי