דלה עלי: "נלך ביורו 2020 עד הסוף, נראה זאת מול ספרד"

דלה עלי
דלה עלי | Gettyimages

קשר נבחרת אנגליה מוכן למפגש נגד הלה-רוחה (21:45, ספורט4), קיין יקבל את נעל הזהב על מלכות השערים במונדיאל, מוראטה חוזר ויפתח לצד איסקו ואסנסיו במשחקו הראשון של לואיס אנריקה. עוד מחר: שוויץ - איסלנד

(גודל טקסט)
ליגת האומות תמשיך גם מחר (שבת) ביומה השלישי כשבמוקד משחק ענק בו נבחרת אנגליה תארח את ספרד באיצטדין וומבלי (21:45, שידור ישיר בספורט4). במשחק נוסף במסגרת דרג A שוויץ תארח את איסלנד.


דרג A
בית 2


שוויץ – איסלנד (19:00, שידור ישיר בספורט 1)


האיסלנדים, שלא מפסיקים להדהים את עולם הכדורגל בשנים האחרונות עם הופעות היסטוריות ביורו 2016 ומונדיאל 2018, ינסו להעלות לטורניר דרך המפעל החדש, אך זה צפוי להיות קשה מאוד. 


האיסלנדים ישחקו בסט. גאלן וינסו להנחיל לשוויצרים הפסד ביתי ראשון מאז מאי 2016. כוכב הנבחרת ג'רדאן שאקירי יערוך את ההופעה ה-75 שלו במדי הנבחרת בהן כבש 21 שערים. מאז שעבר לליברפול בקיץ לא שיחק הרבה, אך במדים הלאומים הוא בדרך כלל מספק את הסחורה. שחקניה האלבנים של שווייץ נשבעו שלא יחזרו על החגיגות שעשו במונדיאל כשחגגו את תנועת הנשר האלבני אחריה כמעט הושעו על ידי פיפ"א.



שאקירי. הופעה מספר 75 במדים הלאומים (AFP)


בית 4
אנגליה – ספרד (21:45, שידור ישיר בספורט 4)


מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט ביקש מחניכיו להמשיך את המומנטום הנפלא מהמונדיאל בו הגיעו האנגלים לחצי הגמר לראשונה מזה 28 שנים ולהפוך את אנגליה באופן קבוע לנבחרת קבועה ב-10 הגדולות בדירוג פיפ"א. הוא גם ביקש שאוהדי אנגליה יקבלו את הנבחרת כמו גיבורים שחזרו הביתה אחרי שלא היה טקס רשמי לחזרתם לממלכה אחרי הטורניר המוצלח.


המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה במסגרת ידידותית לפני שנתיים, אז איסקו דאג לסדר לספרד 2:2 דרמטי עם שער בדקת הסיום. הנבחרת האנגלית צפויה להמשיך בהרכב דומה לזה ששיחק במונדיאל, עם הארי קיין בחוד וג'ורדן הנדרסון במרכז הקישור. קירן טריפייר, אמר שראה את השער שלו בבעיטה חופשית נגד קרואטיה בחצי הגמר שהסתיים הפסד 2:1 לפחות מאה פעם, יפתח כמגן.


חלוץ אנגליה הארי קיין יקבל כמה דקות לפני המשחק נעלי זהב על זכייתו במלך השערים במונדיאל עליהן יהיה כתוב: "המנהיג של האריות". קשרה של טוטנהאם והנבחרת דלה עלי אמר: "ההצלחה שלנו במונדיאל מוכיחה שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף ביורו 2020, נרצה להראות טוב כבר בליגת האומות.


Lane. Lion. Leader.

Wow. #COYS
I @HKanepic.twitter.com/Ar34SG7Gli

— Lucy Jones (@thisislucy) September 7, 2018


הספרדים נכנסים לעידן חדש תחת לואיס אנריקה וללא ג'רארד פיקה שפרש מהנבחרת, וירצו לשמר את הכדורגל ששיחקו תחת ז'ולן לופטגי. "סגנון המשחק שאנריקה דורש מאיתנו דומה מאוד לאיך ששיחקנו עד עכשיו. החזקת כדור זה הדבר שאנו הכי טובים בו", אמר איסקו. לצד הקשר של ריאל מדריד יפתחו מרקו אסנסיו ואלבארו מוראטה, ומי שאמור להחליף את פיקה במרכז ההגנה הוא נאצ'ו מונריאל. 


 

משחקים נוספים:

דרג B

צפון אירלנד – בוסניה הרצגובינה (16:00)


 

דרג C


 

פינלנד – הונגריה (19:00)

אסטוניה – יוון (21:45)


 

דרג D


 

בלארוס – סן מרינו (19:00) 

לוקסמבורג – מולדובה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי