צפו: 1:1 בין איטליה לפולין, 1:2 לרוסיה על טורקיה בחוץ

איטליה
איטליה | Gettyimages

הסקוודרה אזורה חזרו מפיגור ביתי בפנדל של ג'ורג'יניו (78) אחרי שער של זיילינסקי (40). צ'רישב (13) ודזיובה (49) המשיכו את המומנטום מהמונדיאל האחרון, עזיז רק השווה (41). 0:1 לסרביה על ליטא בדרג של ישראל

(גודל טקסט)

מעבר להפסדה של ישראל לאלבניה, התקיימו הערב בליגת האומות משחקים נוספים בטורניר החדש. המשחק המרכזי הפגיש בין איטליה לפולין במסגרת דרג A, בעוד רוסיה התארחה אצל טורקיה בדרג B. בדרג C של נבחרת ישראל, סרביה גברה 0:1 על ליטא ורומניה ומונטנגרו נפרדו ב-0:0.


איטליה – פולין 1:1
האיטלקים אירחו את המפגש הרשמי הראשון תחת רוברטו מאנצ'יני, ורצו מאוד לפתוח אותו בניצחון אחרי הביזיון בקיץ האחרון בוא אפילו לא לקחו חלק במונדיאל ברוסיה. מולם הופיעה נבחרת שאמנם לקחה חלק בגביע העולם האחרון אך אכזבה בו מאוד ולא עברה את שלב הבתים. הפולנים עלו ליתרון ראשון מראשו של זיילינסקי אחרי הגבהה יפה מצד שמאל של רוברט לבנדובסקי חמש דקות לסיום המחצית הראשונה. האיטלקים חזרו מפנדל של ג'ורג'יניו בדקה ה-78.

טורקיה – רוסיה 1:2
מארחת המונדיאל האחרון הגיעה למפגש חוץ קשה באיסטנבול במצב רוח מרומם אחרי המונדיאל המפתיע והנהדר שסיפקה שהסתיים ברבע הגמר, אז הודחה בפנדלים על ידי קרואטיה הפיינליסטית. דניס צ'רישב, מהמצטיינים בשורות הרוסים בטורניר, העלה את נבחרתו ליתרון.  סרדאר עזיז הספיק להשוות חמש דקות לסיום המחצית אך ארטיום דזיובה בדקה ה-49 החזיר את היתרון לאורחים והחזיר אותם הבייתה עם שלוש נקודות יקרות בקרב על העולה מדרג B.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי