הרצוג: "המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. איבדנו את הדרך"

הרצוג
הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל סיכם את ההפסד הצורם 3:0 מול צפון אירלנד: "התוצאה המאכזבת, לא הצלחנו להגיע למצבים". על הפציעות של טוואטחה ודאבור: "אני מקווה שהם יהיו כשירים למשחק מול סקוטלנד בסמי עופר". צפו

(גודל טקסט)

עידן אנדי הרצוג בנבחרת ישראל נפתח עם שני הפסדים בשני משחקים. 1:0 לאלבניה במחזור הפתיחה של ליגת האומות ו-3:0 בחוץ מול צפון אירלנד הערב (שלישי) במשחק הכנה לקראת צמד המפגשים מול הסקוטים (11.10 בסמי עופר) והאלבנים (14.10 בטרנר). דייויס (13), דאלאס (42) ו-וויט (67) כבשו בקלות בלתי נסבלת והעניקו למארחת ניצחון קליל.

הרצוג הסביר בסיום: "התוצאה מאכזבת. המחצית השנייה שלנו הייתה רעה מאוד. לא הצלחנו לעמוד באינטנסיביות של היריבה והיינו יכולים לספוג יותר. בחצי הראשון הצלחנו להחזיק בכדור, אך לא הגענו למצבים מסוכנים. במחצית השנייה איבדנו את הדרך ולא היה לנו כלל סיכוי. במשחק מול אלבניה הצלחנו לייצר מצבים, היום לא הגענו לרחבה. אנחנו ננסה לשפר את הנושא הזה בפעם הבאה שנתכנס".

המפגש בחודש הבא בסמי עופר: "המשחק מול סקוטלנד יהיה שונה. ראשית, אנו נשחק בבית. נהיה חייבים לעושת עבודה טובה יותר בחלק ההתקפי, ננתח את מה שקרה בשני המשחקים הראשונים וננסה לשפר את הדברים לקראת המשחק מול סקוטלנד. ראיתי היום גם דברים טובים כמו שני שחקנים שלי שנתנו הופעה טובה ואת זה אני אקח איתי".

על טאלב טוואטחה ומואנס דאבור שנפצעו והוחלפו: "כמובן שהפציעות שלהם לא מוסיפות למצב שלנו, אך יש לי מספיק שחקנים טובים בסגל. אני מקווה שהם יעמדו לרשותי מול סקוטלנד בחודש הבא".


"איבדנו את הדרך במחצית השנייה" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי